Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
12V akku ja invertteri pakuun. Hyviä neuvoja vailla. 😊
CamperBoy84:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 5.06.2018 kello on 10:32 ---Minulla on tällainen auton oman jääkaapin lisäksi takatallissa, ei voi moittia, vanhempi malli kylläkin jossa ei ole wifiä. Tilasin Saksasta viime kesänä, hinta oli 700€ kotiin toimitettuna. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/27220/drjjg/Dometic-Cool-Freeze-CFX50W-kompressorikylmalaukku-46-litraaTuosta löytyy piempiäkin malleja.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on kova! Olisihan se siistiä kun ois jääkaapissa Wifi 😁
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: CamperBoy84 - 5.06.2018 kello on 21:23 ---Tää on kova! Olisihan se siistiä kun ois jääkaapissa Wifi 😁
--- Lainaus päättyy ---
Kuten mainitsin minulla ei ole sitä, kätevähän sillä olisi kait seurata ja säätää lämpötilaa. Mitä itse olen seurannut kaapin lämpöä etämittarilla niin eipä se kyllä paljoa muutu asetetusta eli wifi on minun mielestä lähes turha tuossa.
CamperBoy84:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.06.2018 kello on 07:10 ---Mikäli lähtökohtana on kylmälaukku, niin 12V jännitteellä käyttäisin....
Väliin johto, jossa on akkuvahti ja lisäksi starttiakku pois kylmälaukkukäytöstä .
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs eroa tuolla kulutuksella oikein on kumpaa jännitettä tuollaisessa käyttää? Ihan noin karkeasti...
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: CamperBoy84 - 5.06.2018 kello on 21:31 ---Mitäs eroa tuolla kulutuksella oikein on kumpaa jännitettä tuollaisessa käyttää? Ihan noin karkeasti...
--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaan kulutuksessa välttämättä eroa...
Kysymys oli pakettiautosta, jossa luonnostaan on 12V jännite. Siksi suosisin 12V kylmälaukkua.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 5.06.2018 kello on 20:54 ---Miksi? Voi olettaa että 230 V toimittaa tehtävänsä.
--- Lainaus päättyy ---
Toimittaa mutta kun tarkoitus on olla pois piuhan päästä, niin kulutus on turhan suurta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta