Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

12V akku ja invertteri pakuun. Hyviä neuvoja vailla. 😊

<< < (6/13) > >>

CamperBoy84:
No ihan väärä laite näköjään sitten 👍 halvalla sain käytetyn.

Voisikos joku suositella jotain hyvää ja edullista, mikä olisi vähävirtainen ja hyvä tuohon käyttöön ? Vois vaikka sitä kerralla laittaa sellasen mitä kestää käyttää...

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: CamperBoy84 -  4.06.2018     kello on 22:11 ---No ihan väärä laite näköjään sitten 👍 halvalla sain käytetyn.

Voisikos joku suositella jotain hyvää ja edullista, mikä olisi vähävirtainen ja hyvä tuohon käyttöön ? Vois vaikka sitä kerralla laittaa sellasen mitä kestää käyttää...

--- Lainaus päättyy ---

Omiin tarpeisiini olen ajatellut tällaista jääkaapin tilalle. Ei kylmyys valahda lattialle kun avautuu päältä. Ei myöskään ole liian suuri.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/31544/gvdxj/Dometic-ACX35-matkajaakaappi-harmaa

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu -  4.06.2018     kello on 22:50 ---Omiin tarpeisiini olen ajatellut tällaista jääkaapin tilalle. Ei kylmyys valahda lattialle kun avautuu päältä. Ei myöskään ole liian suuri.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/31544/gvdxj/Dometic-ACX35-matkajaakaappi-harmaa

--- Lainaus päättyy ---

Jos haluaa käyttää kaasua, niin ok.
Sähkökäytölle täysin sopimaton.

CamperBoy84:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.06.2018     kello on 00:04 ---Jos haluaa käyttää kaasua, niin ok.
Sähkökäytölle täysin sopimaton.

--- Lainaus päättyy ---

Siis sähköllä toimiva laite pitää olla 😁

Kuinkahan nopeasti noilla aurinkopaneeleilla, esim 2x 100 kestää periaatteessa latautua tollanen 100ah akku täyteen hyvällä säällä?  Jos ajatellaan että olis tuo mun kylmäkaappi kiinni, niin kuluttaako enemmän virtaa kuin ehtii latautua?

Aakku:
Jos pakuun haluaisin siirrettävän....

Se olisi kompressorikäyttöin en päältä avattava kylmälaukku itselle sopivan kokoisena.
Ei turhan suuri, jotta ei vie tilaa ja helppo liikutella. Mieluiten 12V/230V jänitteelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View