Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Hobby 550
jukkas:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.05.2018 kello on 09:41 ---Helposti onnistuu ainakin meillä ulkokautta.
Siellä piilossa on yksi ruuvi, jota löysätään hieman, niin saa suojapellin irti. Haihdutuskotelo varovasti irti ettei mene rikki.
Voihan se olla isokätiselle haastavaa, mutta gynekologin taidoilla onnistuu ongelmitta ;D
Edellisvuosina olen tuon itse puhallellut, mutta nyt keväällä käytin huollossa putsauksessa, jotta sivat samalla puhdistaa suuttimenkin.
--- Lainaus päättyy ---
Toi minun Hobbyn suuttimen putsaajalla,ilman kaapin irroitusta pitää olla pienemät kuin lasten kädet.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jukkas - 29.05.2018 kello on 16:59 --- Toi minun Hobbyn suuttimen putsaajalla,ilman kaapin irroitusta pitää olla pienemät kuin lasten kädet.
--- Lainaus päättyy ---
Otas kuva, niin voidaan pähkäillä.
jukkas:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.05.2018 kello on 17:17 ---Otas kuva, niin voidaan pähkäillä.
--- Lainaus päättyy ---
Sain putsattua. Tarkastuskameralla katselin ja paineella pienellä pillillä osasin kohteisiin.Nyt toimii : ;D
MattiK:
Vihdoin sain minäkin puhalleltua tuon puhtaaksi ja tuntuisi toimivan. Nyt kun ulkolämpötila helteistä normalisoitui niin kaapin lämpötila oli vuorokauden ajalla min. 1,1 ja max 1,3 celsiusta. Viikonlopun helteillä lämpötila vaihteli 1,1 - 4,7 celsiusta. Molemmissa mittauksissa säädin oli kolmosen ja nelosen välissä kun asteikko on 1-5. Lienen onnistunut. Täytyy jatkossa pitää paineilmapullo pilleineen mukana reissussa, kun tuon nyt osaa. Kiitos neuvoista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta