Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

nelikko veturi 2000kg ja budjetti noin 20ke?

<< < (21/29) > >>

K.E.V:
Xc on reippaasti korkeampi , mukava istahtaa sisälle. Ainakin omani ikäisissä verhoilumateriaalit vahvempia ja omaan silmääni hienompi. Esim nahkapenkit ja oviverhoilut tikattu näkyvästi. Edessä ja takana alumiinikoristeet ja taitaa olla kaikenlaista muutakin. En tiedä vastaavan V70 alustasta, mutta omassani on jouset takanakin iskareitten ympärillä. Joustovarat taitaa olla myös pitemmät. Käy tyypittämässä jossain.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.05.2018     kello on 20:58 ---Xc on reippaasti korkeampi , mukava istahtaa sisälle. Ainakin omani ikäisissä verhoilumateriaalit vahvempia ja omaan silmääni hienompi. Esim nahkapenkit ja oviverhoilut tikattu näkyvästi. Edessä ja takana alumiinikoristeet ja taitaa olla kaikenlaista muutakin. En tiedä vastaavan V70 alustasta, mutta omassani on jouset takanakin iskareitten ympärillä. Joustovarat taitaa olla myös pitemmät. Käy tyypittämässä jossain.

--- Lainaus päättyy ---
Pitää käydä. Kaverin etuvetoisella 500 tonnia ajetulla r design -09 v70 olen heittänyt yhden lapinreissun ja siitä jäi kyllä kaikinpuolin hyvä kuva. Perässä oli tuolloin 2 kelkan kärry ja hienosti se sen ainakin veti talvikelilläkin. Eli eiköhän se xc70 tai v70 awd hoida tuon hobbyn vedon aivan hyvin. E viitsisi älyttömästi panostaa jos satutaan vaihtamaan asuntoautoon vaunu niin sitten ei kamalasti ole tarvetta millekään ökyvahvalle veturille.

Lerssinen:
Mulla on jotenkin aina ollut sellainen tutina että nelikko pitää olla rungollinen, missä se koukku pysyis kiinni muuten  :)

Pathfinderin automaagi on minun käsittääkseni 5 pykäläinen Jatco.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 30.05.2018     kello on 21:27 ---Pitää käydä. Kaverin etuvetoisella 500 tonnia ajetulla r design -09 v70 olen heittänyt yhden lapinreissun ja siitä jäi kyllä kaikinpuolin hyvä kuva. Perässä oli tuolloin 2 kelkan kärry ja hienosti se sen ainakin veti talvikelilläkin. Eli eiköhän se xc70 tai v70 awd hoida tuon hobbyn vedon aivan hyvin. E viitsisi älyttömästi panostaa jos satutaan vaihtamaan asuntoautoon vaunu niin sitten ei kamalasti ole tarvetta millekään ökyvahvalle veturille.

--- Lainaus päättyy ---
Ehdottomasi XC noista kahdesta. Ja siitä pääsee kunnialla eroonkin sitten.

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.05.2018     kello on 21:49 ---Mulla on jotenkin aina ollut sellainen tutina että nelikko pitää olla rungollinen, missä se koukku pysyis kiinni muuten  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tarpeita on erilaisia, ja mikäli tekstissä lukee CVT se on henkselivetoinen.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.05.2018     kello on 21:49 ---Mulla on jotenkin aina ollut sellainen tutina että nelikko pitää olla rungollinen, missä se koukku pysyis kiinni muuten  :)

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tarvetta sillä mihinkään maastoon mennä. Kuten sanoin niin nelikko siksi että veturiin saadaan massaa joka ei ole huono asia painojakauman kannalta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View