Tekniikkakeskustelut > Primus
Primuksen sähköpatruuna
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.05.2018 kello on 20:11 ---Epäilen kyllä pumpun aiheuttamaa vikavirta laukeamista. jollei konkka ole oikosessa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on sellainen pumppu mikä vuotaa maihin, haluukko?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 18.05.2018 kello on 21:23 ---Mulla on sellainen pumppu mikä vuotaa maihin, haluukko?
--- Lainaus päättyy ---
En halua, on aika harvinainen vika, mutta kyllä mahdollista kun käämi palaa. Mittaamalla tuokin asia selviää kysymyksen aloittajalla.
eaitam:
Minulle tarjottiin alden sähköpatruunaa joka on ollut 1990 Kafissa jossa on ollut primuksen lämmitin. Käykö tuo patruuna suoraan primuksen kaveriksi? Kuvauksen mukaan se olisi primus patruunan näköinen ja halpa. ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: eaitam - 20.05.2018 kello on 15:05 ---Minulle tarjottiin alden sähköpatruunaa joka on ollut 1990 Kafissa jossa on ollut primuksen lämmitin. Käykö tuo patruuna suoraan primuksen kaveriksi? Kuvauksen mukaan se olisi primus patruunan näköinen ja halpa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Alden patruunassa on virtaussuunta päinvastoin Primukseen nähden, se pitää huomioida. 12V ohjauskytkennän joutuu tekemään ruuviliitinrimalla tai jos patruuna on tarpeeksi vanha se ruuviliitinrima on valmiina. Muuten käyvät keskenään.
Primus patruuna.
Alde patruuna.
eaitam:
Kiitos neuvoista. Ostin sen Alde 2762 patruunan ja se pelittää oikein hyvin. Vähän oli suunnittelua saada se kytkettyä patteriverkkoon kun näytti ettei minulla olevat putket riitä millään mutta lopulta se istui oikein hyvin.
Sain samassa kaupassa primuspannun 2480 jossa on 2470 mustalaatikko ja kiertovesipumppu joka yllätyksekseni oli kunnossa joten vaihdoin sen omaan vaunuuni. Jäi juuri ostamani Boschin tarvikepummppu varastoon. Aukaisin pannun jonka myyjä sanoi vaihtaneensa pois soliferistaan koska pannu löplötti. Ykkös liekki on aivan sökö eikä kaksi muutakaan ole mitään hyvässä kunnossa. Muuten pannun sisukset näytti olevan kunnossa, tosin ruosteessa.
Pohjia ei taida saada enää mistään? Laittaisin siitä varapannun tuleviin tarpeisiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta