Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Usb-ladattava suihku

<< < (11/20) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 20.06.2018     kello on 21:37 ---No mihin sitten sitä tarvitsee jos noin toimitaan ::)

--- Lainaus päättyy ---
No katos, siellä näkijä, missä tekijä....

Ei niin puskassa olekaan, ettei siellä muita olisi.
Minä voisin olla vaikka ilkosillaan ilman verhoa, mutta täytyy sitä vähän muitakin ottaa huomioon.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.06.2018     kello on 21:46 ---No katos, siellä näkijä, missä tekijä....

Ei niin puskassa olekaan, ettei siellä muita olisi.
Minä voisin olla vaikka ilkosillaan ilman verhoa, mutta täytyy sitä vähän muitakin ottaa huomioon.

--- Lainaus päättyy ---
Ok ;) Thumb Eiköhän ne naisetkin ole kaikennäköstä nähneet ;D

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 20.06.2018     kello on 21:54 ---Ok ;) Thumb Eiköhän ne naisetkin ole kaikennäköstä nähneet ;D

--- Lainaus päättyy ---
Oliskos se sitten sitä seksuaalista häiritää :P

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 20.06.2018     kello on 20:19 ---Asentaa tämmösen tai asennuttaa kulkimeen, ehkä fiksumman olonen, minun mielipide, eikä mitään pussi/muovi katoksia.https://www.reimo.com/r40/vc_reimo/bilder/firma16/artikel/63220.jpg

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hyvä. Siitä voi varmaankin säätää mieleisensä lämpötilan suihkuvedelle.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.06.2018     kello on 22:35 ---Tuo on hyvä. Siitä voi varmaankin säätää mieleisensä lämpötilan suihkuvedelle.

--- Lainaus päättyy ---
Joo tässäkin vakiona ja yhdessä tämän vuoden Adriassa. Ja varmaan monessa muusakin kulkimessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View