Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Usb-ladattava suihku
Turhan Höpöttäjä:
Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo. ::)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.06.2018 kello on 19:41 ---Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka en veli olekaan, niin minä hankin Motonetin 12V retkisuihkun koiran pesua varten. Vaihtoehto kastelukannusta kaatamiselle.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.06.2018 kello on 19:41 ---Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on kotona ulkosaunassa käytössä tämä koska ei sinne säähköä eikä muitakaan putkia vejetä minun aikana.
tsahkali:
--- Lainaus päättyy ---
Ostaisit sinäkin, niin tietäisit, mihin kaikkeen se käy.
Ai niin, eihän teillä enää....
Haapaniemen Paroni:
Asentaa tämmösen tai asennuttaa kulkimeen, ehkä fiksumman olonen, minun mielipide, eikä mitään pussi/muovi katoksia.https://www.reimo.com/r40/vc_reimo/bilder/firma16/artikel/63220.jpg
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta