Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Usb-ladattava suihku

<< < (9/20) > >>

Turhan Höpöttäjä:

Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo.  ::)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.06.2018     kello on 19:41 ---Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka en veli olekaan, niin minä hankin Motonetin 12V retkisuihkun koiran pesua varten. Vaihtoehto kastelukannusta kaatamiselle.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.06.2018     kello on 19:41 ---Onko veljillä kotioloissakin tuommonen suihku. Vai mistä kiinnostus ottaa kulkimeen tuo.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on kotona ulkosaunassa käytössä tämä koska ei sinne säähköä eikä muitakaan putkia vejetä minun aikana.

tsahkali:

--- Lainaus päättyy ---

Ostaisit sinäkin, niin tietäisit, mihin kaikkeen se käy.
Ai niin, eihän teillä enää....

Haapaniemen Paroni:
Asentaa tämmösen tai asennuttaa kulkimeen, ehkä fiksumman olonen, minun mielipide, eikä mitään pussi/muovi katoksia.https://www.reimo.com/r40/vc_reimo/bilder/firma16/artikel/63220.jpg

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View