Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Aisapainosta taas...
K.E.V:
Komposiittipullo ei pakkasella tyhjene kuin 2/3 tilavuudesta. Kaasu ei höyrysty. Alupullot tulee tyhjäksi.
Itse käyttänyt alupulloja "miesmuistin" eli ehkä 15v. Mutta jos haluaa kai niitä voi käyttää.
Mulla taitaa olla uusi painoventtiiliadapt eri 15€ , paketissaan.
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.05.2018 kello on 20:39 ---Joo.
Edellisessä vaunussa oli parisänky ja vessa etupäässä. Kuin myös vesisäiliö. Ekalla punnituksella aisapainon 130kg. Sitten vesisäiliön vaiennus puolilleen, toinen kaasupullo pois ja jotain sopivaa kamaa takapään kerrossängyn alle. Kuin myös varapyörä etukotelosta akselin takapuolelle alustan telineeseen, niin päästiin 60kg paikkeille.
Nykyisessä parisänky, vessa ja vesisäiliö akselin takapuolella. Hankala saada aisapaino yli 30 kilon. Laitoin toisen 20 litran vesisäiliön etupäähän ja ison säiliön tyhjäksi aina matkalla. Kuin myös vessan vesi max puoleen ajossa. Toista kaasupulloa joutuu kuskaamaan vain lisäpainona...
Ei se ole helppoa, mutta kaiken kanssa voi oppia tulemaan toimeen.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on jätevesi ja vessa , sänky minkä alla romua jne akselin takapuolella , raikasvesi etupuolella. Ei probleemia vaikka etulaatikossa kaikenlaista.
Lerssinen:
Mulla on kaasupullo vastapainona takanurkassa, sais painaa vaikka enempi :D
Yojimbo:
Mistäs noita alumiinipulloja yleensä saa? Pikaisella etsinnällä ei oikein missään näyttänyt olevan suoraan tarjolla. Vain terästä ja komposiittia.
jak900:
Eikö se mennyt niin että kun raavas mies ( nainenkin käy ) jaksaa nostaa aisan koukkuun niin aisapaino on kohdillaan, joku täällä näin joskus irvaili :) :)
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Yojimbo - 10.05.2018 kello on 21:08 ---Mistäs noita alumiinipulloja yleensä saa? Pikaisella etsinnällä ei oikein missään näyttänyt olevan suoraan tarjolla. Vain terästä ja komposiittia.
--- Lainaus päättyy ---
Itse ostin ihan ABC:ltä kun noita käytin. Ja näyttää saavan Kodin Terrastakin.
Nykyään käytän komposiittipulloja painoventtiiliadapt erin kanssa. Itsellä kun ei ole talvikäyttöä ja suurin osa kaasusta kuluu grillatessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta