Sivuja:
Toiminto
  • #61 kirjoittanut Knaus-90 13 Oct 2013
  • Se linkki, vei aikaisemmin tähän moottoriin ,jossa on 3mm akseli.
      http://www.bebek.fi/kauppa/lisatiedot.php?&tuote_id=16119

    Nyt sama linkki vie tuohon moottoriin, missä on 1mm paksumpi akseli.
  • #62 kirjoittanut pekkali 14 Oct 2013
  • Kävin noutamassa pumpun vaunusta.
    3mm akseli näyttäisi olevan ja magneettivetopala lukittu akseliin n.1mm kuusiokolokannalla olevalla lukkoruuvilla.
    4mm akseli voisi mennä poraamalla vetopalan reikää suuremmaksi. Varaa seinämässä näyttäisi olevan, mutta kotikonstein jämptin reijän poraaminen niin ettei vetopalaan tule heittoa ja sovitus on hyvä, saattaa olla haaste. Parempi tyytyä 3mm akselilla olevaan pumppuun. Haen pumpun huomenna Bebekistä jos löytyy Hakaniemestä hyllystä.
    Maxonin moottori näyttäisi olevan 3,3mm halkaisijaltaan suurempi kuin alkuperäinen Airpax:in moottori.
  • #63 kirjoittanut Desibeli 17 Oct 2013
  • Pitää muistaa, että Primuspumppu on magneettivetoinen ja myös Bosch, jota usein käytetään Primuksen korvaanaja.

    Mistäs ja mihin hintaan noita Boschin pumppuja voisi ostaa?
    Olikos niissä nuo letkun liitännät samaa kokoa?

    - Desibeli
  • #64 kirjoittanut mjo33400 17 Oct 2013
  • Mistäs ja mihin hintaan noita Boschin pumppuja voisi ostaa?
    Olikos niissä nuo letkun liitännät samaa kokoa?

    - Desibeli

    KL-Varaosat, kiertovesipumppu kaksiputkinen, tuotenro: 16849. Pitää laittaa liimakutistesukkaa kaksi kerrosta päällekkäin niin tulee noin 22mm paksu ja on silloin hyvä. Toi pumppu kannattaa rasvata heti uutena. Hinta näytti olevan 64.50 € + postikulut.
  • #65 kirjoittanut mjo33400 12 Nov 2014
  • Nyt näyttää Bebekillä olevan taas moottoreita hintaan 25 €. Oli tämän päivän tiedotteessa.
  • #66 kirjoittanut anita 10 Dec 2014
  • Minä tarttisin Polariin -81 kiertovesipumpun, Primuksen järjestelmällä. Edullisesti. Vinkatkaapas minulle jos teiltä löytyy sellanen sopuisaan hintaan  :D
  • #67 kirjoittanut Rölli 10 Dec 2014
  • Minä tarttisin Polariin -81 kiertovesipumpun, Primuksen järjestelmällä. Edullisesti. Vinkatkaapas minulle jos teiltä löytyy sellanen sopuisaan hintaan  :D
    minkä mallinen pumppu, pitkä metallirunkonen"n25 cm" vai pieni muovirunkonen noin 14 cm
  • #68 kirjoittanut anita 10 Dec 2014
  • pieni muovirunkoinen
  • #69 kirjoittanut mjo33400 10 Dec 2014
  • Minä tarttisin Polariin -81 kiertovesipumpun, Primuksen järjestelmällä. Edullisesti. Vinkatkaapas minulle jos teiltä löytyy sellanen sopuisaan hintaan  :D

    Mikä Primus? Onko vanha tallella?
  • #70 kirjoittanut Kafi-580 13 Feb 2015
  • Kyllä nyt vaunu ja lämmitin potkii vastaan... juuri aivot huollosta gurultamme ja nyt on pumppu tiensä päässä. Oliko jossain noita 3mm akselin omaavia moottoreita jossain/jollain? Bebekistä en löytänyt... :(
    Niin piti viikonloppuna lähtee reissuun ja olla viikko töiden takia vaunussa....

    Aappuuva ????
    primus 2480
  • #71 kirjoittanut mjo33400 13 Feb 2015
  • Käy katsomassa Yleiselektroniikast a.
  • #72 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 13 Feb 2015
  • Vieläkö on ympäri vuotta liikkuvia karavaanareita, joilla ei ole varalla kiertovesipumppua mukana.  ::) ::)
  • #73 kirjoittanut Kafi-580 13 Feb 2015
  • On Thumb
    varapumppu kyllä on, mutta on niin penteleen tehokas ettei siinä mekkalassa kukaan nuku ;)

    Juuri vaunu tullut taloon ja heikot paikat löytyy kaikki peräjälkeen :)

    Partcolta löyty kuin löytyikin moottori.... ensin väitti ettei oo....
  • #74 kirjoittanut mjo33400 13 Feb 2015


  • Partcolta löyty kuin löytyikin moottori.... ensin väitti ettei oo....

    Ai sinne on taas tullut, viimeksi ostin sieltä kaikki mitä oli.
  • #75 kirjoittanut Muumuupapa 14 Feb 2015
  • Onko kukaan laittanut Motonetin pumppua matkailuajoneuvoon?

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/386750/Kiertovesipumppu-12V-o19mm
Sivuja:
Toiminto