Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus kiertovesipumpun moottori 12 v.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.10.2020 kello on 18:14 ---^ Toi moottori ei käy . Toi Bosch:in moottori on hyvä, hiiletön moottori, mutta ei mielellään Primuksiin joissa ei ole kipinä pakettia asennettuna. Aquaflex:iin erinomainen. AuTo.DOC on paikka josta saa 47 €:lla + postikulut.
--- Lainaus päättyy ---
No olisin mielelläni kuullut perusteluja miksei käy,tuo linkittämäni dc moottori..isokokoin en ja 5mm akseliko sen tekee? Ja tuon Boshin pumpun olen joskus ostanut, mutta on kova ääninen kun korva on noin 40cm päässä pumpusta. Vielä tuohon omaan kv pumpun ääntelyyn, -ratkaistu mistä murina lähti,- se oli laakeri jotka siellä on loppu, tämähän oli uusio pumppu (maxon )jonka joskus ostin. Taitaa olla originaali hankinta edessä, tuntuu mahottomalta saada sopivaa korvaavaa pumppua tilalle.. :(
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 6.10.2020 kello on 18:04 ---No olisin mielelläni kuullut perusteluja miksei käy,tuo linkittämäni dc moottori..isokokoin en ja 5mm akseliko sen tekee? Ja tuon Boshin pumpun olen joskus ostanut, mutta on kova ääninen kun korva on noin 40cm päässä pumpusta. Vielä tuohon omaan kv pumpun ääntelyyn, -ratkaistu mistä murina lähti,- se oli laakeri jotka siellä on loppu, tämähän oli uusio pumppu (maxon )jonka joskus ostin. Taitaa olla originaali hankinta edessä, tuntuu mahottomalta saada sopivaa korvaavaa pumppua tilalle.. :(
--- Lainaus päättyy ---
Aika mielenkiintoinen juttu, että on äänekäs kun olen niitä useamman asentanut ja ei ole ollut äänekäs. Ostitko varmasti Boschin, niitä on samannäköisiä eri nimellä? https://www.autodoc.fi/search?keyword=Lis%C3%A4vesipumput
LMC-99:
Pitihän tuo maxon moottori purkaa ja ihmetellä mistä murina kuuluu, akseli peijakas kulunut..
Knaus-90:
Tommoisia löytyy torilta, on vaan tupla hinta.
https://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Primus_kiertovesipumppu_moottoreita_81994927.htm?ca=18&w=3
mjo33400:
Tolkuton hinta, mutta hänellä on oikeus myydä tolla hinnalla. Tossa tilanteessa ostan Boschin pumpun noin 65 € postikuluineen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta