Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Vielä kerran kokonaispainoista

<< < (2/3) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ylikova - 23.11.2018     kello on 18:57 ---Onko joku käynyt muutoskatsastamassa kokonaismassan lain määräämään 750 kiloon?

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin.
Ja onneksi näitä 825 kärryjä lienee tien päällä aika vähän.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ylikova - 23.11.2018     kello on 18:57 ---Onko joku käynyt muutoskatsastamassa kokonaismassan lain määräämään 750 kiloon?

--- Lainaus päättyy ---

Onko sulla sellainen? Vai onko kysymys teoreettinen??

Muumuupapa:
Pystyykö matkailuvaunun kokonaismassaa pudottamaan? Jos vaunun omamassa on vaikka 680 kg ja kokonaismassa 810 kg, niin voiko vaunun muutoskatsastaa 750 kg:n kokonaismassalle?

Kysyn siksi, että minulla on veturina kevytkuorma-auto, eikä ajokortti (C) riitä vetämään kuin kokonaismassaltaan max 750 kg vaunua. Ja niitä ei ole enää juurikaan tarjolla. Ainakaan kovin hyviä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa -  8.04.2019     kello on 07:11 ---Pystyykö matkailuvaunun kokonaismassaa pudottamaan? Jos vaunun omamassa on vaikka 680 kg ja kokonaismassa 810 kg, niin voiko vaunun muutoskatsastaa 750 kg:n kokonaismassalle?

Kysyn siksi, että minulla on veturina kevytkuorma-auto, eikä ajokortti (C) riitä vetämään kuin kokonaismassaltaan max 750 kg vaunua. Ja niitä ei ole enää juurikaan tarjolla. Ainakaan kovin hyviä.

--- Lainaus päättyy ---

Konttorilta kysymällä selviää riittääkö 70 kilon kantavuus, jos omapainoa ei saa pudotettua. Ongelma on varmaan myös se että muutoskatsastuksess a todellinen omapaino saatetaan punnita.

retkeilijä:
Minulla on T.E.C 340 vaunu, jonka omapaino on 700 kg ja kokonaispaino 750. Riittää sopivasti meidän käyttöön tuo 50 kg + aisapaino.

https://karavaanari.org/index.php/topic,22003.105.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View