Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Vielä kerran kokonaispainoista
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ylikova - 23.11.2018 kello on 18:57 ---Onko joku käynyt muutoskatsastamassa kokonaismassan lain määräämään 750 kiloon?
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin.
Ja onneksi näitä 825 kärryjä lienee tien päällä aika vähän.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ylikova - 23.11.2018 kello on 18:57 ---Onko joku käynyt muutoskatsastamassa kokonaismassan lain määräämään 750 kiloon?
--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla sellainen? Vai onko kysymys teoreettinen??
Muumuupapa:
Pystyykö matkailuvaunun kokonaismassaa pudottamaan? Jos vaunun omamassa on vaikka 680 kg ja kokonaismassa 810 kg, niin voiko vaunun muutoskatsastaa 750 kg:n kokonaismassalle?
Kysyn siksi, että minulla on veturina kevytkuorma-auto, eikä ajokortti (C) riitä vetämään kuin kokonaismassaltaan max 750 kg vaunua. Ja niitä ei ole enää juurikaan tarjolla. Ainakaan kovin hyviä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 8.04.2019 kello on 07:11 ---Pystyykö matkailuvaunun kokonaismassaa pudottamaan? Jos vaunun omamassa on vaikka 680 kg ja kokonaismassa 810 kg, niin voiko vaunun muutoskatsastaa 750 kg:n kokonaismassalle?
Kysyn siksi, että minulla on veturina kevytkuorma-auto, eikä ajokortti (C) riitä vetämään kuin kokonaismassaltaan max 750 kg vaunua. Ja niitä ei ole enää juurikaan tarjolla. Ainakaan kovin hyviä.
--- Lainaus päättyy ---
Konttorilta kysymällä selviää riittääkö 70 kilon kantavuus, jos omapainoa ei saa pudotettua. Ongelma on varmaan myös se että muutoskatsastuksess a todellinen omapaino saatetaan punnita.
retkeilijä:
Minulla on T.E.C 340 vaunu, jonka omapaino on 700 kg ja kokonaispaino 750. Riittää sopivasti meidän käyttöön tuo 50 kg + aisapaino.
https://karavaanari.org/index.php/topic,22003.105.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta