rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: VW Tiguan  (Luettu 7016 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:33
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #15 : 28.04.2018 kello on 08:44 »
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19875.0

Taitaa linkki toimia, asiasta juttua muualla . . .

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #16 : 28.04.2018 kello on 08:54 »
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19875.0

Taitaa linkki toimia, asiasta juttua muualla . . .
Kiitos. Tekniikka tietoutta noista saa mutta harvemmin veto kokemuksia Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Kulkija
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #17 : 28.04.2018 kello on 09:16 »
Haastava myydä, jos aikoo joskus luopua. Samoin muut eurooppalaiset maasturi merkit.

Nyt nauroin jo ääneen. Lähinnä tuolle jälkimmäiselle lauseelle, DSG:stä toki on vahvoja uskomuksia liikkeellä.

Kun kattelee Tullin tilastoja niin voi huomata, että aika paljon noita haastavia myytäviä yhä edelleen tuodaan (lähinnä) Saksasta käytettynä Suomeen ja ovat erittäin haluttuja, kun tarjonta Suomessa on niin rajallista ja hinnat korkeita.

Euroopan ulkopuolisista olisi Toyota Landcruiser hyvä, vaan turhan kallis.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
  • Autossa on pyörät
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #18 : 28.04.2018 kello on 09:53 »

Euroopan ulkopuolisista olisi Toyota Landcruiser hyvä, vaan turhan kallis.
Ja kokoluokaltaan plus käyttömaksuiltaan ihan eri sarjassa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:24
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #19 : 28.04.2018 kello on 12:21 »
En nyt hoksaa oliko kartoitukseen viittaus hattuilua vai ei mutta mielestäni vetoautoista pitää keskustella laajasti.

Ei ollut pahalla kirjoitettu ainakaan. Näitä keskusteluja eri merkeistä olet aika monta esittänyt ja kun itse olen enemmän heräteostoksiin taipuvainen, ja hankinnan perustelen itselleni eri kriteereillä niin näitä on hauska seurata. Mielelläni näitä vetoautokeskusteluj a luen, eihän sitä koskaan tiedä siirtyykö jossain vaiheessa itse takaisin vaununvetäjäksi.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #20 : 28.04.2018 kello on 14:21 »
Ei ollut pahalla kirjoitettu ainakaan. Näitä keskusteluja eri merkeistä olet aika monta esittänyt ja kun itse olen enemmän heräteostoksiin taipuvainen, ja hankinnan perustelen itselleni eri kriteereillä niin näitä on hauska seurata. Mielelläni näitä vetoautokeskusteluj a luen, eihän sitä koskaan tiedä siirtyykö jossain vaiheessa itse takaisin vaununvetäjäksi.
Okei, niin minä ajattelinkin että ihan hyvällä kirjoitat  Thumb Joo, autot kiinnostaa ja erityisesti vetokykyiset. Olisikin niin että voisi mennä latomaan marmoritiskille uuden auton hillot niin ei tarttis arpoa :laugh:  Mielenkiintoista lukea eri merkkien kokemuksia ja tietoja.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #21 : 28.04.2018 kello on 23:44 »
Nyt nauroin jo ääneen. Lähinnä tuolle jälkimmäiselle lauseelle, DSG:stä toki on vahvoja uskomuksia liikkeellä.

Kun kattelee Tullin tilastoja niin voi huomata, että aika paljon noita haastavia myytäviä yhä edelleen tuodaan (lähinnä) Saksasta käytettynä Suomeen ja ovat erittäin haluttuja, kun tarjonta Suomessa on niin rajallista ja hinnat korkeita.

Euroopan ulkopuolisista olisi Toyota Landcruiser hyvä, vaan turhan kallis.

Kyllä automyyjät meinasivat vaan, että helpoiten Toyota vaihtaa omistajaa.. Mutta mitä veroihin tulee niin loppupeleissä ei puhuta suurista eroista. Mikäähän ei oo ilmaista..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Kulkija
Vs: VW Tiguan
« Vastaus #22 : 29.04.2018 kello on 00:05 »
Tojota voi olla helppo myytävä, josta syystä hinnatkin ovat ns. kohdallaan. Joka ei tarkoita, että eurooppalainen (katu-)maasturi olisi vaikea myytävä. Tai todella kevein perustein tuon heittosi heitit.

Pikkuisen eri sarjassa ovat vielä. RAV ei ole oikein vertailukelpoinenka an BMW:n, Audin ja Mersun saman kokoluokan katumaastureihin.

Ei noita siksi Suomeen käytettyinä tuodakaan, että hintaero olisi iso, vaan siksi, että käytettyjen tarjonta Suomessa on erittäin vähäistä ja liikkeet tuovat itsekin niitä, useimmiten häkkivarastoista tukkuna mitä sattuu ostaen. Osaava yksityinen tuoja toimii toisin.