Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon tiepalvelu.

<< < (3/6) > >>

-------:
Muistakseni oli volkkarilla, että pitänee olla aina merkkiliikkeessä huolettu..  >:(

Aakku:
Itse olen tykästynyt AL-turvaan. Siinä on kaikki samat edut. Voit vaikka keittää kahvit sinä aikana, kun tiepalvelu vaihtaa renkaan.  ;D

Lisäksi AL-turva on henkilökohtainen. Kotimaassa se on voimassa, ajan sitten vaikka 55 vuotta vanhalla autollani, tai 63 vuotta vanhalla moottoripyörälläni. Retkeilyautossa turva on voimassa koko Euroopassa. Kaiken lisäksi se on voimassa, vaikka istuisin jonkun muun autossa, kunhan se on yksityiskäytössä.
Käyttöautoissa minulla on kuitenkin vielä jatkuvuusturvat, joka tuo sijaisauton sinne, mihin auto mahdollisesti rikkoontuu.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.08.2011     kello on 23:16 ---Itse olen tykästynyt AL-turvaan. Siinä on kaikki samat edut. Voit vaikka keittää kahvit sinä aikana, kun tiepalvelu vaihtaa renkaan.  ;D

Lisäksi AL-turva on henkilökohtainen. Kotimaassa se on voimassa, ajan sitten vaikka 55 vuotta vanhalla autollani, tai 63 vuotta vanhalla moottoripyörälläni. Retkeilyautossa turva on voimassa koko Euroopassa. Kaiken lisäksi se on voimassa, vaikka istuisin jonkun muun autossa, kunhan se on yksityiskäytössä.
Käyttöautoissa minulla on kuitenkin vielä jatkuvuusturvat, joka tuo sijaisauton sinne, mihin auto mahdollisesti rikkoontuu.

--- Lainaus päättyy ---

Ja kaikkiko on ilmaista?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  6.08.2011     kello on 23:20 ---Ja kaikkiko on ilmaista?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole ilmaista ei, mutta tuskin Volvon huoltokaan on. Mitäs se Al-turva, tai karavaanarin-tiepalvelu taas maksoikaan?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.08.2011     kello on 23:26 ---Ei ole ilmaista ei, mutta tuskin Volvon huoltokaan on. Mitäs se Al-turva, tai karavaanarin-tiepalvelu taas maksoikaan?

--- Lainaus päättyy ---

SFC:n sivulta lainattua:

Karavaanarin tiepalvelu on SF-Caravanin jäsenille tarkoitettu maksullinen jäsenpalvelu. Palvelun hinta on 50 € vuodessa. Karavaanarin tiepalvelu on valmiina auttamaan 24 tuntia vuorokaudessa, mikäli matkasi yllättäen keskeytyy.
Karavaanarin tiepalvelu on henkilökohtainen palvelusi, joka on voimassa aina, kun olet itse mukana kuljettajana tai matkustajana yksityiskäyttöön Suomeen rekisteröidyssä henkilö-, paketti-, matkailuautossa tai moottoripyörässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View