Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Liikennekäytöstä poistetulla ajelu kallista lystiä

<< < (23/30) > >>

Raksaus:
Ainakin jos lukee tämän palstan tarinoita, jotka toki eivät kata varmasti 100% tapauksista. Niin suuri osa on unohduksia. Tällaisesta tuhansien eurojen rokottaminen ei mahdu minun oikeustajuuni. Vielä vähemmän jos Trafin omat järjestelmät eivät toimi. Itsellänikin on tuosta kokemusta, mutta taisi olla toisinpäin, eli en saanut poistettua autoa käytöstä. Amatöörimäistä puuhastelua. Sitä toki alalla on liikkeellä kun kustannuksia vaikka laitepuolellakin optimoidaan. Mutta kyllä tuollainen pitäisi Trafin puolelta olla myös tuolla selityksellä täysin kuitattu ja pahoittelut huonosta teknisestä palvelusta vielä asiakkaalle päälle.

kimi:
Kyllä minä edelleen näen, että tuo on parempi paikka rokottaa kun kaavailtu rikesakkojen törkeä nostaminen. Laki ei siinä rikesakkoasiassa vaan antanut myöten ja nosto oli lopuksi huomattavasti pienempi.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.05.2018     kello on 20:32 ---Kyllä minä edelleen näen, että tuo on parempi paikka rokottaa kun kaavailtu rikesakkojen törkeä nostaminen. Laki ei siinä rikesakkoasiassa vaan antanut myöten ja nosto oli lopuksi huomattavasti pienempi.

--- Lainaus päättyy ---

Perustelisitko näkemystäsi miksi tämä on parempi paikka "rokottaa"?

kimi:
Tässä on tasapuolinen kohtelu, kaikille laskutapa sama. Rikesakon määrän nostaminen 400 paikkeille pienestäkin rikkeestä olisi ollut kohtuuton varsinkin pienituoliselle.

Suomessa paikataan valtion taloutta näillä ja ne ovat suhteettoman kalliita. Rike on minusta pikkujuttu ja seuraamuksenkin pitäisi olla kohtuullinen.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  2.05.2018     kello on 09:29 ---Suomessa paikataan valtion taloutta näillä ja ne ovat suhteettoman kalliita. Rike on minusta pikkujuttu ja seuraamuksenkin pitäisi olla kohtuullinen.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi unohdus ei mielestäsi ole rike?

Se, että tällätavoin kerätään puoluetukea, on minustakin väärin.   >:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View