Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin viinilasi
Alan:
Sama se säilytykselle, mutta viini maistuu paremmalle, kun ”oikea” lasi, siinä mielessä lasinen olisi parempi.
Rauzi:
Niin, mikä on ero viinilasilla ja viinimuovilla.
Mä oon niin tyhmä että me syödään arabian posliineista ja viinilasit on lasia.
Kuvittele kuttaperkka konjakki... muovikuppi. Ei helevata, ei tule mittään, lasi on tehty lasista.
Kyllä se kopin kantavuus kestää joku sata grammaa lasia. Jättää pois jotain turhaa niin viini saa arvoisensa lasin.
Alan:
Tuo Iittalan paksuseinäinen Verna ei ihan heti rikki mene ja niitä olisi valmiina ainakin neljää eri väriä. Ovat meillä arkilaseina, että mitenkähän tuon henkisesti kestäisi, että siirtyvät vapaa-ajan käyttöön. Ei tarttisi kun kehitellä, miten ne siellä säilyy. Laittamalla sellaisenaan kaappiin jopa ne särkyvät varmasti.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 24.04.2018 kello on 14:43 ---..
Mä oon niin tyhmä että me syödään arabian posliineista..
--- Lainaus päättyy ---
Äetvainaa jankutti aina 80-luvulla, että "Arabia ei oo koskaan posliinia tehnytkään - se on fajanssia vain.." liekö oikeassa vieläkin. :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 24.04.2018 kello on 14:20 ---En tiedä onko isokin protokollavirhe, mutta tulee säilöttyä kaapissa alassuin. Niin, istuvat paremmin matkan ajan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli joskus kaapin ylälaidassa tapit, joihin lasit sai ripustettua jaloistaan....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta