Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Virta katosi tuorevesipumpusta.

(1/4) > >>

jorma:
 Vaunu Solifer 5+ vm.-02. Mystillisesti (mulle) virta kateissa tuorevesi pumpulle.Sen jälkeen kun olin laskenut tuorevedet tankista ja varaajasta ,avaamalla ulostulon ja avaamalla vesihanat ja virrat poikki katkaisijasta kuten homma hoidetaan. Täytettäessä seuraavalla kertaa järjestelmää vesipuppu ei virka mitään.Ei myöskään uusi varapumppu jota kokeilin..Sulakkeel le asti virta tulee,mutta sen jälkeen  laturin takana on aikamoinen johtohässäkkä, etten pääse selvyyteen missä vaiheessa virta katoaa. Vesipumpun ( pää)katkaisijan takana olevat muut laitteet kyllä toimii. Onkohan tässä jokin jippo ja nolusyhdistelmä kysymyksessä. :'(

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma -  5.08.2011     kello on 13:55 --- Vaunu Solifer 5+ vm.-02. Mystillisesti (mulle) virta kateissa tuorevesi pumpulle.Sen jälkeen kun olin laskenut tuorevedet tankista ja varaajasta ,avaamalla ulostulon ja avaamalla vesihanat ja virrat poikki katkaisijasta kuten homma hoidetaan. Täytettäessä seuraavalla kertaa järjestelmää vesipuppu ei virka mitään.Ei myöskään uusi varapumppu jota kokeilin..Sulakkeel le asti virta tulee,mutta sen jälkeen  laturin takana on aikamoinen johtohässäkkä, etten pääse selvyyteen missä vaiheessa virta katoaa. Vesipumpun ( pää)katkaisijan takana olevat muut laitteet kyllä toimii. Onkohan tässä jokin jippo ja nolusyhdistelmä kysymyksessä. :'(

--- Lainaus päättyy ---
   Hana kytkin !!

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  5.08.2011     kello on 13:59 ---   Hana kytkin !!

--- Lainaus päättyy ---
Mutta, että molempien hanojen (wc, kyökki) mikrokytkimet mykkiä  :o ja mahd. suihkuhana sekä vielä ehkä wc-huuhtelu (jos samassa piirissä)

Mittaus hanan kytkimen liittimistä, voisi kertoa jotain  ::)
EDIT; eli siis löytyy plussaa (volttimittarilla/kynällä), miinus jostain.. vaikka akulta. Ja eihän säiliön päässä ole mitään 0-I katkaisijaa, unohtunut..?

jorma:
Tuosta mistä haarautuu mikrokytkimille ja vesipumpulle olen mittaillut,ja pahalta näyttää kun virta ei tule siihenkään asti, miinus akulta. Matkaa lähtevältä sulakkeelta linnuntietä on vain vähän toista metriä,mutta johdotus menee laturissa olevan sulakekotelon takana joka ei aukee, on niitattu. Ehkä seuraavaksi kokeilen vetää akulta suoraan vesipumpun liittimeen, mutta olen sellaisessa paikassa ettei ole johtoja matkassa.

-------:
Onkohan siinä mittari taulussa hana kytkin on asennossa ja oven pielestä päävirta kytkin on asennossa ja laturin vieressä oleva kaikkien päävirtakytkin on asennossa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View