Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Löytyykö matkailusivuston jatkajaa?
mjh48:
Minulta loppu Mikrobitin tilaus kesäkuun lopussa ja samalla häviää Markun matkaluvinkit sivusto.
http://matkaan.mbnet.fi/
Jos jollakulla on intoa jatkaa sivun ylläpitoa, tietysti omissa nimissään, materiaalin voi ladata sivustolta, tai lähetän sen halukkaalle.
Voin siivota sivustolta minuun viittaavat tiedot ja kuvat pois ennen lähetystä.
Julkaisen tämän myös SFC:n jäsenkeskustelussa, hän joka ensin ottaa sivuston haltuunsa saa jatkaa sitä, tosin ei minua häritse, vaikka olis kaksikin samaan pohjutuvaa sivustoa.
Olisi hyvä jos hommaa jatkaisi Euroopassa vielä aktiivisesti matkaileva, jolloin sivusto uusiutuisi, itsellä kun homma on jäänyt lähinnä Baltia - Puola linjalle.
HiTec:
Miksi et itse siirrä sivujasi turvaan vaikkapa ilmaiseen blogspotiin ja jatka siellä ???
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 20.04.2018 kello on 14:22 ---Miksi et itse siirrä sivujasi turvaan vaikkapa ilmaiseen blogspotiin ja jatka siellä ???
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Kannatan Thumb
99:
Voi sen laittaa tänne palvelimelle, jos tarvis on.
mjh48:
Kuten kirjoitin:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 20.04.2018 kello on 13:30 ---Olisi hyvä jos hommaa jatkaisi Euroopassa vielä aktiivisesti matkaileva, jolloin sivusto uusiutuisi, itsellä kun homma on jäänyt lähinnä Baltia - Puola linjalle.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta