Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Jääkiekkokeskustelua ja Esson baarin tietoa
VAT 69:
Kyllä näkyy ajan myötä termit muuttuneet. Ennen vanhaan kun oltiin polvihousuiässä ja tintattiin "kaveria"
nenuun, sitä sanottiin nujakoinniksi.
Nykyisin kun nuo aikuiset polvihousu jätkät mainosasuineen mätkii toisiaan aidatussa karsinassa, niin sitä
sanotaan jääkiekoksi.
armas ujomieli:
Kovasti on jääkiekkoasiantunti joita ;D Mut koskas poijjaat on viimeks itse ollut luistimilla ja lämimässä :o
Haapaniemen Paroni:
Viime keväänä, verestin vanhoja muistoja kaukalopallo/sähly hommista. Olin maalivahti ja muutama voitto pokaalikin löytyy ;) ;D
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.04.2018 kello on 22:42 ---Kovasti on jääkiekkoasiantunti joita ;D Mut koskas poijjaat on viimeks itse ollut luistimilla ja lämimässä :o
--- Lainaus päättyy ---
Siitä on aikaa runsaasti. Omat pelini lopetin sitten kaukalopallon kautta maalivahtina. Ei penkkiurheilun asiantuntijan tarvitse olla pelaaja taustainen. Jos se olisi mittarina niin kovin olisi hiljaista arenoilla ja ämyrien äärellä.
Olisihan se kiva vielä päästä kentälle ja kunnolla lämimään. Katsotaan josko terveystilanne tästä kohenisi niin voisi toteutuakkin.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.04.2018 kello on 22:42 ---Kovasti on jääkiekkoasiantunti joita ;D Mut koskas poijjaat on viimeks itse ollut luistimilla ja lämimässä :o
--- Lainaus päättyy ---
Mulla varmaan 10-20v aikaa ja enään ei edes uskalla laittaa luistimia jalkaan kun ei pysys pystyssä ja huono henkivakuutus ;D Nätti maali mutta näytti että kärppä pelaajat ei yleensä poimimassa marjoja maalilla kuten tapparan pelaajat paljon hanakammin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta