Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Router'in käyttö tukiasemana?

<< < (3/5) > >>

Haoltu:

Paljon kiitoksia kaikille infosta, hieno juttu!  Thumb Thumb

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  9.04.2018     kello on 16:07 ---3G pystyy parhaimmillaan  42Mbit/s, kumma jos ei riitä.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, parhaimmillaan, mutta varsin aika harvoin tilanne noin hyvä on ja sillä kälyselläkin yhteydellä saattaa olla muitakin halukkaita käyttäjiä => kaista per SIM jää jo aika ohkaseksi :-\

99:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  9.04.2018     kello on 15:40 ---jonkun 3G yhteyden läpi on jo aika turha yrittää mitään TV:tä katsella 8)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä olen katsonut elisa viihdettä ihan 3G yhteydellä. No problem.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.04.2018     kello on 19:11 ---Kyllä minä olen katsonut elisa viihdettä ihan 3G yhteydellä. No problem.

--- Lainaus päättyy ---
Niimpä, miksi se ei sillä näkyisi kun näkyi vanhalla ADSL:llä joka lähtee 24 megaisena keskuksesta ja vauhti laskee kuin lehmän häntä kupariparikilometri en kasvaessa.

Alan:
Miksi hankkia tuollaisia isoja härveleitä, kun saatavilla on taskukokoisia ”pocket Wi-Fi”- laitteita. Reissussa mainio. Ulkomailla voi hankkia siihen prepaid data simmin. Pienempi kantama, mutta riittää kulkineessa ja markiisin alla.

Meillä on tuollainen ollut muutamissa vuokratuissa Airbnb-asunnoissa. Oli Tokiossa kätevä pistää laite taskuun ja käyttää nettiä vapaasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View