Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Router'in käyttö tukiasemana?
Haoltu:
Paljon kiitoksia kaikille infosta, hieno juttu! Thumb Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 9.04.2018 kello on 16:07 ---3G pystyy parhaimmillaan 42Mbit/s, kumma jos ei riitä.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, parhaimmillaan, mutta varsin aika harvoin tilanne noin hyvä on ja sillä kälyselläkin yhteydellä saattaa olla muitakin halukkaita käyttäjiä => kaista per SIM jää jo aika ohkaseksi :-\
99:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 9.04.2018 kello on 15:40 ---jonkun 3G yhteyden läpi on jo aika turha yrittää mitään TV:tä katsella 8)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä olen katsonut elisa viihdettä ihan 3G yhteydellä. No problem.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.04.2018 kello on 19:11 ---Kyllä minä olen katsonut elisa viihdettä ihan 3G yhteydellä. No problem.
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä, miksi se ei sillä näkyisi kun näkyi vanhalla ADSL:llä joka lähtee 24 megaisena keskuksesta ja vauhti laskee kuin lehmän häntä kupariparikilometri en kasvaessa.
Alan:
Miksi hankkia tuollaisia isoja härveleitä, kun saatavilla on taskukokoisia ”pocket Wi-Fi”- laitteita. Reissussa mainio. Ulkomailla voi hankkia siihen prepaid data simmin. Pienempi kantama, mutta riittää kulkineessa ja markiisin alla.
Meillä on tuollainen ollut muutamissa vuokratuissa Airbnb-asunnoissa. Oli Tokiossa kätevä pistää laite taskuun ja käyttää nettiä vapaasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta