Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Navigointi älypuhelimella
megaman:
Ainakin omassa kännykässä kun back-nuolinäppäimellä poistun ohjelmasta, se vielä varmistaa kysymyksellä "Poistutaanko ohjelmasta? "
Muuten se varmaan jääkin pyörimään taustalle, hälyttäen kamerat ja vahtii nopeutta.
Itse en ole tuota AmiGoa testannut kuin kolmasti lyhyesti.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 31.03.2021 kello on 20:04 ---AmiGo ei lähetä mainoksia eikä myy päänahkoja eteenpäin.
--- Lainaus päättyy ---
Jokaisen täytyy tietty muodostaa oma mielipiteensä. Luulen kuitenkin ettei kenelläkään ole kristallipalloa käytettävissään.
Muistelkaahan taakse päin yhtenä esimerkkinä whatsapp kauppaa. Alkuperäiset lupaukset meni romukoppaan välittömästi yrityskaupan jälkeen. Ilmaista ei edelleenkään ole, se pihvi on siellä jossain ja tässä tapauksessa ei ole vaikea ymmärtää missä. Tosin helpottaa elämää, kun löysää vannetta eikä välitä siitä. :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 31.03.2021 kello on 21:31 ---Ainakin omassa kännykässä kun back-nuolinäppäimellä poistun ohjelmasta, se vielä varmistaa kysymyksellä "Poistutaanko ohjelmasta? "
Muuten se varmaan jääkin pyörimään taustalle, hälyttäen kamerat ja vahtii nopeutta.
Itse en ole tuota AmiGoa testannut kuin kolmasti lyhyesti.
--- Lainaus päättyy ---
Suljen kaikki mahdolliset ohjelmat monesti päivässä muistista...
Mitään en jätä päälle, mutta tottakai siellä joku appi aina raksuttaa, kuten kello ja itse määräämäni muistutukset. Pitääpä seurata, jos vaikka aamuyöstä taas Amigo alkaa muistuttelemaan omiaan.
latushka83:
Virranhallinnastaha n voi myöskin rajoittaa/estää sovelluksen taustatoimintoja jos alkavat liikaa työskenteleen taustalla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 31.03.2021 kello on 21:50 ---Ilmaista ei edelleenkään ole, se pihvi on siellä jossain
--- Lainaus päättyy ---
Tosin täällä orgissa se pihvi on ihan vapaaehtoinen :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta