Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic ultra heat termostaatin sijanti komeron seinässä
rimpjar:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 2.04.2018 kello on 21:42 ---Mulla c6002:ssa tämmöinen, kotikuteisesti asennettu. En tiedä onko tuossa samanlainen:
Siis pelkkä anturi, kun plugin laittaa kiinni säätimen yhteydessä oleva anturi poistuu käytöstä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Joo minulle ei tuosta Caravanstoren teksteistä ilmennyt mistään että käykö tuo anturi tuohon Truma S3002 :(
Niitä oli vain kaksi toinen oli FCC ja toinen FCC2
Epa:
--- Lainaus käyttäjältä: rimpjar - 2.04.2018 kello on 21:09 ---Tarkoitatteko tälläistä sensoria. Tuota vain ihmettelen kun tosta ei lähde mitään anturin johtoa vai puhuuko nyt toiset eri lisätermostaateista .
--- Lainaus päättyy ---
Tätä tuotetta tarkoitan, tuli yksi viesti ennen vastaustani. Klipsussa on uusi termostaatti, kiinnitetään kaasun tuntoelimeen, lattian rajassa, plugi kiinni elektronikkapoksiin, plugin reikä löytyy pellin takaa, säädetään alkuperäisellä säätimellä.
rimpjar:
--- Lainaus käyttäjältä: Epa - 2.04.2018 kello on 22:09 ---Tätä tuotetta tarkoitan, tuli yksi viesti ennen vastaustani. Klipsussa on uusi termostaatti, kiinnitetään kaasun tuntoelimeen, lattian rajassa, plugi kiinni elektronikkapoksiin, plugin reikä löytyy pellin takaa, säädetään alkuperäisellä säätimellä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia tuon asennus on huomattavasti helpompaa kuin tuon huone lisätermostaatin ei tarvitse vetää johtoja eikä porailla reikiä
vaunun rakenteisiin. Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: rimpjar - 2.04.2018 kello on 22:20 --- Kiitoksia tuon asennus on huomattavasti helpompaa kuin tuon huone lisätermostaatin ei tarvitse vetää johtoja eikä porailla reikiä
vaunun rakenteisiin. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jos tuon upotettavan nappitermostaatin saa järkevään paikkaan ja se käy lämmittimeesi itse asentaisin sellaisen. Toisaalta en täysin ymmärtänyt mihin tuo toinen sijoitetaan.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 2.04.2018 kello on 23:33 ---Jos tuon upotettavan nappitermostaatin saa järkevään paikkaan ja se käy lämmittimeesi itse asentaisin sellaisen. Toisaalta en täysin ymmärtänyt mihin tuo toinen sijoitetaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se asennetaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta