Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kausipaikat?
Tarvasjoki:
Meilläkin on iso liuta paikkoja jotka merkittykeltaisella "VIERAS" kyltillä . Näitä on ympäri aluetta.
"ai että muakin ahdistaa kun en pääse siihen paraatipaikalle ikkuna merelle " tai sitten ei :P
[/ No tulihan se sieltä että MEILLÄKIN muut minne sopii Mää olen tässä eikä tähän kukaa muu tuu
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 30.03.2018 kello on 11:00 ---Meilläkin on iso liuta paikkoja jotka merkittykeltaisella "VIERAS" kyltillä . Näitä on ympäri aluetta.
"ai että muakin ahdistaa kun en pääse siihen paraatipaikalle ikkuna merelle " tai sitten ei :P
[/ No tulihan se sieltä että MEILLÄKIN muut minne sopii Mää olen tässä eikä tähän kukaa muu tuu
--- Lainaus päättyy ---
Just niin, vastaus oli juuri "kunkun kiukutteluun" rauhallista pääsiäistä vaan sinnekin, vessan taakse.
ps opettele tekemään lainaukset ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
kimi:
Vuokatti on alue jolla käyttöaste on myös hyvä talviaikaan ja sieltä saa talvipaikan jos olen ymmärtänyt oikein. Voihan olla, että joku on jo katsonut talvikäytön loppuneen ja ottanut koppinsa pois. Paikka on tyhjillään loppukauden ja siitä on maksettu.
Olisihan se myös alueen etu, että aika minkä paikka on tyhjillään reissun tai muun takia olisi tiedossa ja sen voisi sillä välin vuokrata satunnaiselle kävijälle.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 30.03.2018 kello on 11:54 ---Vuokatti on alue jolla käyttöaste on myös hyvä talviaikaan ja sieltä saa talvipaikan jos olen ymmärtänyt oikein. Voihan olla, että joku on jo katsonut talvikäytön loppuneen ja ottanut koppinsa pois. Paikka on tyhjillään loppukauden ja siitä on maksettu.
Olisihan se myös alueen etu, että aika minkä paikka on tyhjillään reissun tai muun takia olisi tiedossa ja sen voisi sillä välin vuokrata satunnaiselle kävijälle.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta tuskin alueen hoitajan helppo pitää kirjaa kuka lähtenyt, kuka tulossa, kuka huollossa, kuka reissussa , kuka kalustonvaihdossa. Siellähän oli paikkoja vapaana.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.03.2018 kello on 14:01 ---Mutta tuskin alueen hoitajan helppo pitää kirjaa kuka lähtenyt, kuka tulossa, kuka huollossa, kuka reissussa , kuka kalustonvaihdossa. Siellähän oli paikkoja vapaana.
--- Lainaus päättyy ---
Ootahan vain niin kohta se on pakko, alueen pitäjällä tulee olla jatkuvasti ajantasainen lista alueen nuppiluvusta, jota viranomaiset perustelee sitten vaikkapa henkilöturvallisuud ella tms ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta