Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautojen käyttövoimavero henkilöautojen tasolle?!?

<< < (65/82) > >>

Tarvasjoki:
Unohtakaa kaikkitämän hallituksen touhut ei niistä tulemitään ja jos jotain niin kaikki perseestä eikö näin ole ei näistä kannata eikä rivi kansalaisen välittääkoska nehän tekee kaikki köyhän pään menoksi, ajatelkaa jos ite pääsis päättämään eikö ensin omat asiat kuntoon ja raha asiat Ok , eihän sen jälkeen mitään väliä .kui köyhä voi. Eikö näin ole kun kuuntelee päättäjiä . Ite hän olette valinneet ,vaikka sama kuka siel on.

Raksaus:
Mitenkäs tämä maksu nykyään menee? Lasku tuli vähän päälle seitsemälle sadalle. Oliko niin että riittää tuo määrä, minkä Trafi ilmoittaa minun olevan velkaa, vai pitääkö maksaa isompi summa ja odotella sitten palautuksia? Viime vuonna pähkäilin muistaakseni saman asian kanssa, mutta en muista mihin ratkaisuun tulin. Ja kun Verokarhu suvaitsi vastata kysymykseeni oli tilanne heidän kannaltaan että olin maksuni jo maksanut. Muistelen että vielä toissakesänä tuli maksu aina käytön mukaan. Viime kesänä olivat tainneet muuttaa tätä käytäntöä.

smy:
Maksa eräpäivien mukaan. Jos paljon ennen eräpäivää otat pois liikennekäytöstä tulee korjattu lasku jossa vaan laskutetaan liikennekäytössä olleen ajan mukaan. Ja tismalleen se summa mikä laskussa on (siinähän on vaihtoehdot summille riippuen monessa erässä maksat)

Jos olet maksanut koko vuoden ja otat pois liikennekäytöstä ne hyvittävät vaihtelevan käytännön mukaan. Mulla on vähentäneet esim. toisen auton verolaskusta..

Raksaus:
Melkein kuukausi sitten otin pois liikennekäytöstä, ja vain yksi lasku tullut. E-laskuna pelkästään tullut joten ei pitäisi olla missään postissakaan jumissa.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 12.06.2018     kello on 20:54 ---Melkein kuukausi sitten otin pois liikennekäytöstä, ja vain yksi lasku tullut. E-laskuna pelkästään tullut joten ei pitäisi olla missään postissakaan jumissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tulee nuo ekat laskut elaskuna. Mutta korjauslaskut netpostiin. Jos ei netpostia käytössä pitäisi tulla ihan kirjeenä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View