Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen käyttövoimavero henkilöautojen tasolle?!?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 8.04.2018 kello on 21:36 ---Olen pohtinut tuon 406 Peugeotin kohtaloa pihalla.
Leima menl vanhaksi joulukuussa. 499tkm vasta mittarissa. 2000eur pitäisi tehdä remppaa (jarrut, jakohihna, tuulilasi yms.). Hieno auto, itse tykännyt jokaisesta kilometristä tuolla ajanut, oli automaan esittelyauto aikoinaan kun otin sen koeajoon ja mulle jäi. Diesel, automaatti, farmari.
Saisi siitä sen romutuspalkkion uuteen ritsaan.. Miksi näihin tykästyy sniif... :'(
--- Lainaus päättyy ---
Ei nuo luettelemasi viat vielä 2 tonnia taida tehdä mut jokatapauksessa yli auton "arvon" kuitenkin
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 8.04.2018 kello on 21:56 ---Ei nuo luettelemasi viat vielä 2 tonnia taida tehdä mut jokatapauksessa yli auton "arvon" kuitenkin
--- Lainaus päättyy ---
Itse tekee niin ei maksa juurikaan
Pitäisi olla hyvä ja halpa (mahdoton) nyrkkipaja Kanta-Hämeessä.
Tuulilasi 500eur, Jarrut 700-1000eur. Jakohihna, vesipumppu 500+ eur. Sitten normi öljynvaihdot lisäksi..
Näin kun menee täällä paikailliselta pajalta kysymään...
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 8.04.2018 kello on 22:06 ---Itse tekee niin ei maksa juurikaan
Pitäisi olla hyvä ja halpa (mahdoton) nyrkkipaja Kanta-Hämeessä.
Tuulilasi 500eur, Jarrut 700-1000eur. Jakohihna, vesipumppu 500+ eur. Sitten normi öljynvaihdot lisäksi..
Näin kun menee täällä paikailliselta pajalta kysymään...
--- Lainaus päättyy ---
No huhhuh ;D Tuulilasi maksaa noin 300 asennettuna tuohon. Jakopään osat noin 200 ja 3-4 tuntia töitä. Jarrulevyt ja palat ympäri auton yhteensä reilun 200e. Kai sieläkin sivukyliltä pikkupajoja löytyis joka nuo huokeasti laittais?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 8.04.2018 kello on 22:11 ---No huhhuh ;D Tuulilasi maksaa noin 300 asennettuna tuohon. Jakopään osat noin 200 ja 3-4 tuntia töitä. Jarrulevyt ja palat ympäri auton yhteensä reilun 200e. Kai sieläkin sivukyliltä pikkupajoja löytyis joka nuo huokeasti laittais?
--- Lainaus päättyy ---
Tonnin remppa...
Tästä joutuu kierteeseen. Kun tekee tonnin rempan, niin ei voi myydä halvalla. Tulee uusi remppa, joka on pakko tehdä, kun autoa on juuri rempattu.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 8.04.2018 kello on 21:48 ---Joo ei saa mutta Meinaatko että yksikään liikenteessä oleva kevyt ka noudattaa orjallisesti sitä 80 rajoitusta? Kyllä sillä vedetään muun liikenteen mukana sen mitä rajoitin antaa myöten. Eikä siitä sakkoa edes vielä tule. 89-3km/h mittarivirhe niin ollaan 86km/h josta et kyllä sakkoa saa. Tuntuu nuo 100 lätkällä olevat matkailuautotkin järjestään ajavan ohi vaikka reilua satkua ajelis henkilöautolla.
--- Lainaus päättyy ---
Kasikolme-viis kun pitää todellista vauhtia niin ei kameratolpillakaan tule selhfiestä kotiin ilmoitusta vaikka joskus se välähtääkin.
Joskus saa Viiattiin vauhtia 91jostain kummasta ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta