Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautojen käyttövoimavero henkilöautojen tasolle?!?

<< < (32/82) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.04.2018     kello on 00:25 ---Valitettavasti olen kyllä veron nousun kannalla auto/vaunu, pitäähän sitä harrastuksesta maksaa, ei tässä maassa ole mikään ilmasta, muuttaa vaikka Gampiaan ja asentaa sitä ennen ilmastoinnin, jotta ei tule kuuma.

--- Lainaus päättyy ---

Joopa joo.. Peräkärrykin verolle, vuokra asumisen tuet yllös.. Työttömiltä tuet pois. (elämäntapa työttömille tuet ylös) ..  Pitäisiköhän sulkea rahahanat jostain turhemmasta aluksi ja korjata sieltä tätä taloutta.. Kyllä nyt jos ruvetaan ihan turhasta verottamaan, kun muka muuta ei keksitä.   Mulla lähtee heti vehkeet myyntiin, jos verolle nämä laitetaan. Siihen tämä monella muullakin johtaa. Tätä se köyhyys on. Mulla ei oo päässyt vielä unohtumaan tämä kurjuus rahan suhteen, onneksi vielä ruokaan riittää..

Humppeli 1:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  4.04.2018     kello on 00:41 ---Maksan itse mieluummin asioista joista saan (tai edes koen saavani) itsellenikin jotain vastiketta. Nykyisellään en koe saavani muuta kuin uusia 'hienoja' sääntöjä ja määräyksiä joilla toimintaani yritään kontroloida.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on,nykyinen liikenneministeri on oikea ”ruutinkeksiä”,vaan eipä näy lisämaksuja lentomatkailuun.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs -  4.04.2018     kello on 06:44 ---Joopa joo.. Peräkärrykin verolle, vuokra asumisen tuet yllös.. Työttömiltä tuet pois. (elämäntapa työttömille tuet ylös) ..  Pitäisiköhän sulkea rahahanat jostain turhemmasta aluksi ja korjata sieltä tätä taloutta.. Kyllä nyt jos ruvetaan ihan turhasta verottamaan, kun muka muuta ei keksitä.   Mulla lähtee heti vehkeet myyntiin, jos verolle nämä laitetaan. Siihen tämä monella muullakin johtaa. Tätä se köyhyys on. Mulla ei oo päässyt vielä unohtumaan tämä kurjuus rahan suhteen, onneksi vielä ruokaan riittää..

--- Lainaus päättyy ---
Eikös Irvin jo aikonaan laulanut tästä ihanuksien ihmemaasta ;) :D

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.04.2018     kello on 00:25 ---Valitettavasti olen kyllä veron nousun kannalla auto/vaunu, pitäähän sitä harrastuksesta maksaa, ei tässä maassa ole mikään ilmasta, muuttaa vaikka Gampiaan ja asentaa sitä ennen ilmastoinnin, jotta ei tule kuuma.

--- Lainaus päättyy ---
hassu juttu on autovero, sitä on laskettu tasaisesti ja tuotto on kasvanut samalla. asiasta ei vain kukaan puhu kun veisi pohjan veron korotuksilta. jatkuva korottaminen tappaa kotimaisen kysynnän kun on niin helppo tilata muualta. tietenkin tuotto on helppo laskea ja jos ei täytä tavotteita voidaan aina nostaa lisää.

jus66si:
Ranskalaiset ilmaisee vielä spontaanisti päämiehilleen, jos jokin asia ei sovi....

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005626880.html

Onkohan Suomessa mikään taho ottanut kantaa esim. tähän veroasiaan?Enkä nyt tarkoita Irwiniä  ;D

Onko SFC esim?Vai eikö siellä olla vielä "herätty" että tälliainen veromuutos voi mahdollisesti tulla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View