Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen käyttövoimavero henkilöautojen tasolle?!?
Catiska:
Kun kerran tälle linjalle on taas lähdetty... Minä maksan tienhoitomaksua joka on lie kuin piilovero siinä missä muutkin. Tai oikeastaan tuo ei ole vero mutta maksan kaupungille veroa siinä missä kolme kilsaa lähempänä keskustaa asuvat mutta heidän tien hoito maksetaan kokonaisuudessaan yhteisestä potista.
Tosin, minä saan sillä vuotuisella 50,- lisäpanostuksella paljon paremman tienpidon kuin vaikkapa isälläni taajamassa joka on julkisten palveluiden varassa.
"Masi":
No pannaan paremmaksi, minä maksan kahdesta yksityistiestä aurauslaskua vaikka en aja talvella kyseisiä tietä ;)
Ja mökistä veroa joka vuosi vaikka käytän vain joka toinen.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 31.03.2018 kello on 09:23 ---Eikös se olisi helpointa vaan lakkauttaa koko käyttövoimavero ja siirtää se litrahintaan.
--- Lainaus päättyy ---
tästä olisi lieveilmiönä lisääntyneet dieselvarkaudet.
ennen dieseliä ei juurikaan varastettu, nykyisin kyllä imetään.. saati sitten jos vielä kallistuisi.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 1.04.2018 kello on 10:47 ---No pannaan paremmaksi, minä maksan kahdesta yksityistiestä aurauslaskua vaikka en aja talvella kyseisiä tietä ;)
Ja mökistä veroa joka vuosi vaikka käytän vain joka toinen.
--- Lainaus päättyy ---
Minä maksan viinapullon talvessa, niin käy koukkaamassa auralla pihan perällä asti....
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 1.04.2018 kello on 11:16 ---ennen dieseliä ei juurikaan varastettu, nykyisin kyllä imetään.. saati sitten jos vielä kallistuisi.
--- Lainaus päättyy ---
Kuka vaivautuu jonkin henkilöauton tai pakun max. 100 litrasen diesel-tankin tyhjentämään, viereisessä ruudussa kun makaa vastaava bensa-peli, jonka neste on vielä kalliimpaa. Tai no ehdotetun veromuutoksen jälkeen about samanarvoista kamaahan tuo olisi. Ja tuolle oranssikehyksiselle ammattiliikenteelle kun sallittaisiin löpön käyttö, niin siitä vaan nyysimään nesteet henkilöauton tankkiin, väriaineineen kaikkineen ;D Sitäpaitsi tuon raskaan liikenteen satojen litrojen tankillisen arvokin olisi näin nykyistä pienempi, joten siltäkin kantilta motivaatio noiden luvattomaan tyhjentämiseen laskisi 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta