Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Puulämmitys cubic kaminalla
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.03.2018 kello on 16:40 --- miten on kaasuhellan kanssa? liekki siinäkin palaa.
--- Lainaus päättyy ---
En viitsi vastata kun et edes ymmärrä mikä ero noilla on....
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.03.2018 kello on 16:43 ---En viitsi vastata kun et edes ymmärrä mikä ero noilla on....
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa ymmärtää, mutta joku ei ymmärrä että asioita voi tehdä toisin kuin hän.
Ei ole hirveästi näkynyt kieltäviin asetuksiin tai lakeihin viitauksia, enempi mä luulen puhetta.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.03.2018 kello on 16:43 ---En viitsi vastata kun et edes ymmärrä mikä ero noilla on....
--- Lainaus päättyy ---
voisin sanoa että "takkaa" vahditaan tarkemmin kuin kaasuhellaa, sitten on liekki laiteissa mistä sitä ei näe suoraan ja se on turvallista.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.03.2018 kello on 17:00 ---Taitaa ymmärtää, mutta joku ei ymmärrä että asioita voi tehdä toisin kuin hän.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ymmärtää, kun opettelet lukemaan niin olen moneen kertaan sanonut jotta jokainen tehköön kuin haluaa omat matkustusmuotonsa.
En yritä sinua saada muottiini, enkä halua sinun muottiin.
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.03.2018 kello on 17:00 ---Ei ole hirveästi näkynyt kieltäviin asetuksiin tai lakeihin viitauksia, enempi mä luulen puhetta.
--- Lainaus päättyy ---
"Luulo en tietämisen vastakohta"
Kysäiseppä vakuutusyhtiöltäsi.
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.03.2018 kello on 18:11 --- voisin sanoa että "takkaa" vahditaan tarkemmin kuin kaasuhellaa, sitten on liekki laiteissa mistä sitä ei näe suoraan ja se on turvallista.
--- Lainaus päättyy ---
Kaasuhellassa on liekinvarmistimet, sen saa sammutettua nappia kiertämällä jne
Kokeileppa sama tehdä kamiinalle.
Mutta senkun vaan, kunhan pysyy kaukana. :-*
mike:
Tämä lämmitysmuoto ei sovi "uusavuttomille"!
Tykkäisin kyllä kovasti nykyisen rinnalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta