Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Sveitsin moottoritietarra
JeanS:
Ensikesänä olisi tarkoitus lähteä Sveitsiin. Ilmeisesti asuntovaunuunkin tarvitaan moottoritietarra. Osaisiko joku kertoa ,että pitääkö tämä tarra liimata vetoautoon vai vaunuun?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 19.03.2018 kello on 07:43 ---Ensikesänä olisi tarkoitus lähteä Sveitsiin. Ilmeisesti asuntovaunuunkin tarvitaan moottoritietarra. Osaisiko joku kertoa ,että pitääkö tämä tarra liimata vetoautoon vai vaunuun?
--- Lainaus päättyy ---
Molempiin omansa , tosin en ole huomannut noita koskaan tarkastettaman. Ostanut aina olen.
MRi:
Kuten K.E.V totesi niin molempiin omansa. Vetoauton tarran olen liimannut tuulilasiin ja vaunun tarran vaunun ikkunaan.
Ei noita koskaan kukaan ole tullut tarkastamaan mutta aina olen ostanut. Sveitsin motaritarrat olen ostanut etukäteen Autoliitosta.
Yleisesti oma mielipide on että noi tarrat on huomattavasti miellyttävämpi toimintatapa kuin säätäminen jatkuvasti tiketti- ja maksuporteilla mitkä eivät nekään mitään ilmaisia ole. Toki Sveitsi tylyin kun pitää ostaa tuplana ja vuodeksi.
Alan:
Helposti saa rajaltakin. Sveitsin frangi on onneksi hivenen heikentynyt viime vuodesta. Muutama kymppi jäi yli, joten jospa ne Genevessä tänä vuonna tuhlaisi, matkalla Annecystä pohjoiseen. Tarraa en osta, kun lyhyt visiitti.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2018 kello on 09:48 ---Helposti saa rajaltakin.
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän sen saa. Mutta kun on valmiina niin ei tarvitse reissun päällä sen takia stoppia suunnitella. Itse on tullut ostettua valmiiksi ennen reissua kun on ollut selvää että sen (ne) tarvitsee ja Autoliiton konttori osuu lähes viikoittain reitille. Ja saahan tuon näköjään tilattua postitsekin. Paikan päältä Autoliitosta noudettuna hinta käytännössä sama kuin rajalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta