Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kerroslevy/Sandwich
Matkamies:
Onko kokemuksia kerroslevysitä? Projektina integroitu johon on vaihdettava seinät ja katto, takaseinä ehjä mutta vaihdetaan. Maanantaina Kysyn korivalmistajilta hintoja ja ilmoitan neliöhinnan myös tänne. Ennen sitä kokeilen etsiä kohtalotovereita.
Jos ulkoseinien materiaali on alumiini ja katossa lasikuitu, onko paras mahdollinen materiaali sisäseiniin, alumiini vai vaneeri? Vai molemmat?
Projektiosaotolle laitan kertomusta heti kun on jotain kerrottavaa.
RR:
Kuvittelisin että vaneri olis parempi pinnottamisen kannalta. Ja olettaisin että jos itse meinaa tehdä niin katon ja seinien yhteenliittäminen voi olla haastavaa. Samoin sandwichin liimaaminen, vaatisi varmaan todella ison tyhjiöpussin
"Masi":
Jos haluaa tasalämpöisen, niin alumiini molemmin puolin. Sisäseinään sitten pinnaksi kangas, tapetti tai jotain vastaavaa.
Tuolla systeemillä on parhaat matkailuvehkeet tehty.
mjh48:
Mallksi ja innoitukseksi yksi omatekoinen, Myös seinät on tehty itse ja ovat sandwich rakennetta, tehty autotallissa painon avulla.
Ei ole tosin minun tekemä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 18.03.2018 kello on 11:08 ---Jos haluaa tasalämpöisen, niin alumiini molemmin puolin. Sisäseinään sitten pinnaksi kangas, tapetti tai jotain vastaavaa.
Tuolla systeemillä on parhaat matkailuvehkeet tehty.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, näin on. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta