Helevatta, koko päivä meni töissä. Joutuu loppuviikon ottamaan löysemmin. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Helevatta, koko päivä meni töissä. Joutuu loppuviikon ottamaan löysemmin.
![]() Istuttu koulunpenkillä koko päivä...joutu vanaha kouluun ku duunit loppu. Kyllä tää kuitenki kotisohvalla makkaamisen ja netissä surffailun voittaa....niin ettäkö mitäkö opiskelen? minusta tullee (jos tullee) sähköasentaja sitte joskus...ja pakkasia pitelee tännään
Minä tein rikoksen! Hain a-auton säilytyksestä käyttöön ja vasta tullessa muistin että ehkä olis ollut hyvä jos olisin ottanut sen liikennekäyttöön ennen liikkeelle lähtöä. No, 2km meni noin, nyt on rekisterissä taas!
Savustinpa kirjolihi fileen
Savustinpa kirjolihi fileenJänis paisti uunissa ![]() jänispaisti kuulostaa milenkiintoiselta ja tosi hyvältä! Nam!
Haasteltu talokauppiaan kanssa !
![]() Jumissa Lohjalla ,käyty Salossa mobiilin kimpussa ja näyttää että ens wekkanilla taas tulo maalikylän pintaan.Kyllä se ajattaa pohjosen asukkia...
![]()
no saamari sentään .. töitä niinku joka päivä sunnuntaista alkaen.. ei ees messukuvii oo saanu julkastuu.. ja kaffe pannuki pitäss huomenn hakkee ja aikataulut menee perseellen vaikk iha ite suunnitellu.. ja sekös taas vituttaa mutt eka kerta vuoteen ku työ aikataulut ei piä mun hommis .... ja ei oo iha varma mite nykkää käy.. aika paljo riippuu siit "hyväst# hitsarist joka tulee aamull remmiin.. saahaanko ajoiss valmiiks. pojan kans lopetettiin kympin jälkeen illall ett aamull ollaan taas iskuss kuuen aikaan , niinku joka aamu..
Pirssissä oon päiväni haaskannu mukamas töissä. Aamu viideltä alitin ja kohta pääsee kotia. Ois niitä kyydityäviä, niin mikäs tässä, mutta tää tyhjän panttina istuskelu alkaa jo v*tuttamaan, kun palkkakin on provikkapohjainen.
Vajaan viidentunnin yöunet takana kun kello kerätti. Kahvit keitetty ja eväät tälle päivää töihin tehty, saisi olla paljon rauhallisempi ja lämpimempi päivää kuin eilinen. Illallakin pakkasta 26c ja välillä sai pikaseltaan käydä autossa lämpimässä,nyt on varpaatkin sulanut kun sukat jalassa yön nukkunut.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|