Otan osaa, tuttu juttu menneiltä ajoilta kun sterssin kanssa tein töitä..nykyään päänsärky tulee itse aiheutettuna jos tulee.
Mulla toi päänsärky johtunee tästä kröhästä, kun välillä saapi yskiä nii et meinää ilma loppua kokonaan

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Otan osaa, tuttu juttu menneiltä ajoilta kun sterssin kanssa tein töitä..nykyään päänsärky tulee itse aiheutettuna jos tulee. Mulla toi päänsärky johtunee tästä kröhästä, kun välillä saapi yskiä nii et meinää ilma loppua kokonaan ![]()
Minulla olisi tuohon joutilas valurauta luukku. Kirvestä tanssitutin pölkkyjen päällä. Kuinka monta mökkiä sinulla oikein on?
Kuinka monta mökkiä sinulla oikein on?Mökki. Halkoliiteri/verstashuone, jonka yläkerrassa atimojen nukkuma-aitta. Tsasounan tekele. Ja paskahuussi. ![]() Huomasin viime kesänä samassa paikassa että jonkun verran isännille maistuu... Niin kirjotin ehkä vähän huonosti... Tää puhelimeen vastannut nainenhan siellä oli alueisäntänä vaik miks sitä sanotaan. Ja nää mun tarkottamast "isännät" taas varmaan paikan kausipaikkalaisia, jotka siellä saa kyllä ryypiskellä ihan niin paljon kun huvittaa Tää nainen vaan ei traktorii osannu ajaa, ni ei näist muist ollu hänel appuu.Mökki. Halkoliiteri/verstashuone, jonka yläkerrassa atimojen nukkuma-aitta. Tsasounan tekele. Ja paskahuussi. Piti oikein googlettaa tuo "atimo", koskaan oo kuullu ennen. Lähisukulainen lienee merkitys, tai onko? "paskahuussi" on tutumpi
Piti oikein googlettaa tuo "atimo", koskaan oo kuullu ennen. Lähisukulainen lienee merkitys, tai onko? "paskahuussi" on tutumpi Jos mennään atimoimaan, mennään vieraisille. Atima on vieras. ![]() ^
Kiitos, näin sitä vaan sivistyy läns-soumalainen ![]() Jos mennään atimoimaan, mennään vieraisille. Atima on vieras. Eli sulla on joku vieras siellä ja menet sitten illalla atimoimaan. ![]() Kiitos, näin sitä vaan sivistyy läns-soumalainen No kyllä tuo oli ihan uutta näin savolaisellekin, ei ole savoa ei...tai sitten minä en olekaan umpisavolainen. ![]()
Eli sulla on joku vieras siellä ja Jos se vuokraa minulta nukkuma-aitan, ja pyytää minua sitten sinne vierailulle. Silloin kyllä, menisin atimoimaan. ... Jos sillä oisi kalijjoo. ![]()
No kyllä tuo oli ihan uutta näin savolaisellekin, ei ole savoa ei...tai sitten minä en olekaan umpisavolainen. Kuusamossa on Lomakylä Atimo. Kainuussa sanotaan: Atima. ![]() Mökki. Halkoliiteri/verstashuone, jonka yläkerrassa atimojen nukkuma-aitta. Tsasounan tekele. Ja paskahuussi. Mikä mökki on kuvan etuosassa oikealla? En ole utelias, vaan tiedonhaluinen.
Se mikään luukku oo. Kunhan on pelkkä suojapelti... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|