|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
mutta nyt on pakko startata hrrr en tykkää olisko joku kiva vapaaehtonen ja kävis kylällä mun puolestain ![]() ![]()
Just katsottu joulukalenteri yle areenasta Iltsella katsotaan mekin sitten yhdessä eukon kanssa, istutaan vierekkäin, kuin kaksi tonttua. ![]() Aamulla kävin "kuntosalilla". Pakkasta oli -16 ja kuntoväline oli lumilapio. Sitten kävin puutavaraliikkeessä hakemassa gitroenin (ei poukukärryn) täyven puutavaraa. Niin, auto on käyttöä varten. Liiterissä kävin kassillisen sapuskaa. Halpa-halli on sen verran kaukana ja parkkipaikka täynnä ostokiimaisia asiakkaita, joten jätin väliin. ![]() ![]() niin olen etsinyt netin maailmasta josko löytyisi sähköinen systeemi tarvikkeena. Yhden olen löytänyt joka oli hymeriin ja johonkin toiseen. Joten mistähän noita seuraavaksi kyselisi ? Terveisin heikko hihainen sänky jumppari ... kävin puutavaraliikkeessä hakemassa gitroenin (ei poukukärryn) täyven puutavaraa. Niin, auto on käyttöä varten. Otikko kakkoskakkosta 33 senttisiksi pätkittynä? ![]() Kerran toin touranillisen puutavaraa 400 km päästä, kyllä sinne toista pinokuutiota sopii, kun ottaa takapenkit ja tavaratilan verhon poies. Iso kevytpeite alle. Ikkunoiden tasaan kuormasin. Pihlaja se haisi pahalta tuoreena.
Kävin ostamas ihan omaksi tuon (Pari Mini) inhalaatio laitteen 135€ makso mut ny onkin oma eikä lainattu....
Otikko kakkoskakkosta 33 senttisiksi pätkittynä? Apumiehen selkänoja rakasteluasentoon, sitten noin 2,5 metrisiä lankkuja niin paljon kun mahtui ja takakontti kiinni. ![]() Erikoinen se akseli, rautaa sisältä, mutta kierre, joka työntää lihan teriin, on alumiinia. Prkl jos siellä niiden välissä on jotain öljyä tehtaan jäljiltä... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|