Kirjatori
Partioaitta
Glaas ulssoni
Kävin kyllä Rajalassa kameroita hiplaamassa 
Kävin kyllä Rajalassa kameroita hiplaamassa 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kirjatori
Kävin kyllä Rajalassa kameroita hiplaamassa ![]() Tämä pv.menny vähän ketuilleen,ku ollu aamusta lähtien maha niin ärsynä.Tainnu ottaa nokkiinsa jostaki eväästä,krooninen katarri kun siellä majailee.Saunassa oli kiva käydä vaihteeksi yksin.Vaimo pääsee kohta töistä,jotenka hakemaan,hep.
Suunnitelu, josko huomenna laittaisi möhkijään ketjut ja puskulevyn paikalleen, kun luntakin on kertynyt pihalle jo n. 10 cm.
Kumpanas päivänä Nightwish esiintyy?No itse ostin 2 päivän lipun notta uskosin että lauantaina viimesenä esiintyy.. Just kotiuduttu kun piti käydä kaveri pelastamasta matkalta. Oli peräkärrystä hajonnu rengas ja vannekin ihan sökönä. No ei ollu ku 40 km päässä, ku oli kuitenkin alunperin tuolla 300 km päässä.
No eilen ajeltu aamusta vaunulle, Korjattu oma romahtanut teltta reilu 2 tuntia, pari putkee 90 asteen vinkkelissä, käyty saunassa, putsattu naapurien teltta. Lunta 50cm
sitten vietetty iltaa. tänään putsattu vaunun katto, ei kummempaa. Eipähän käynyt aika pitkäksi. ![]() Edit: Kuvaa peliin Lunta paljon ![]() No eilen ajeltu aamusta vaunulle, Korjattu oma romahtanut teltta reilu 2 tuntia Itselle oli sentään jotain hyvää tuosta pitkäksi venyneestä vaunun korjauksesta, kun sen takia en ehtinyt kasata etutelttaa. Sua vastapääte se Kabe mikä tuli vasta 1,5kk sitten. Sai kai vaunun lunastukseen. 1 kuusi kaatunut takakaton päälle, vähän painunut pelti sisään. Ei enempää vahinkoja. Omistajat oli vkl siellä nyttenkin. Tänään kuulemma saavat puun pois. Oli heillä vakuutus
Sua vastapääte se Kabe mikä tuli vasta 1,5kk sitten. Sai kai vaunun lunastukseen. 1 kuusi kaatunut takakaton päälle Niin kuin mjollekin totesin, sieltä pitäisi kaataa ainakin puolet puista pois ![]() Samaa mieltä. Mun vaunun vierestä ja Mjon ja mun välistä kaadettiin 2 isoa kun olin ruskareissulla.
No eilen ajeltu aamusta vaunulle, Korjattu oma romahtanut teltta reilu 2 tuntia, pari putkee 90 asteen vinkkelissä, käyty saunassa, putsattu naapurien teltta. Lunta 50cm Oletko puhdistanut minun teltan? Joku sitä vähän skrabas, putsasin toisen naapurin kun ne on Teneriffalla ja teltta oli jo lysähtänyt 30 senttiä. Putket ei olleet vääntyneet vaan luistaneet säädöistään alas
![]() Joku sitä vähän skrabas, putsasin toisen naapurin kun ne on Teneriffalla ja teltta oli jo lysähtänyt 30 senttiä. Putket ei olleet vääntyneet vaan luistaneet säädöistään alas Joo tulen käymään viikolla ja tuon samalla sen kattokolan. Käyty Lähilammella vähän jelppimässä lämppäri asioissa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|