|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oli juttua siitä mikä roikkuu jalkojen välissä Ai jaa.. Onks se joku uus juttu? ![]() Ai jaa.. Onks se joku uus juttu?Ei mutta siitä puhuttiin ![]() käyty ulkosalla ja viimaa oli
kylmää ja tuiskuista ei yhtään kiva ilma kilo tuli luntakin konteis tupaan ja ukko kulta tahkoo kolaa sen minkä ehtii mutta luontoäippä se vaan pukkaa lunta lisää ![]() käyty ulkosalla ja viimaa oli Voi teitä onnekkaita. Minä ostin lumilingon alkukuusta ja se näyttää jäävän käyttämättä tänä talvena. Kaveri kylläkin lupasi ostaa sen jos en tarvitse sitä tänä talvena. Voi teitä onnekkaita. Minä ostin lumilingon alkukuusta ja se näyttää jäävän käyttämättä tänä talvena. Kaveri kylläkin lupasi ostaa sen jos en tarvitse sitä tänä talvena. äläpä ny vielä myy kyllä se sieltä tulee ![]() ja jos sulla olis kuljetus niin saat kaik lumet tost meitin pihast eikä tule sulle muita kuluja kuin pois vienti en ole mikään nuuka tyyppi joten vie vaikka ihan joka ikinen hiutale
Voi teitä onnekkaita. Minä ostin lumilingon alkukuusta ja se näyttää jäävän käyttämättä tänä talvena. Kaveri kylläkin lupasi ostaa sen jos en tarvitse sitä tänä talvena. Minä hain linkoni korjaamolta äsken. En vielä kokeillut toimivuutta, mutta kai jo toisella kerralla onnistuivat korjaamisessa!! Täytyy kokeilla huomenna ennen lumen tuloa toimivuus. Onks taas puhe Wintoosasta...?Varmaan, mikäli muu on lopettanut jo aiemmin ![]() Minä hain linkoni korjaamolta äsken. En vielä kokeillut toimivuutta, mutta kai jo toisella kerralla onnistuivat korjaamisessa!! Täytyy kokeilla huomenna ennen lumen tuloa toimivuus.Onko itse työnnettävä vai Vetävä ![]() Minä hain linkoni korjaamolta äsken. En vielä kokeillut toimivuutta, mutta kai jo toisella kerralla onnistuivat korjaamisessa!! Täytyy kokeilla huomenna ennen lumen tuloa toimivuus. tuuppa tänne testaa on luntakin mitä sais ajaa jonnekkin kasaan ja saunakin lämpiäis .. olutta on ei tarvii tuon ukkokullan kolailla nyt kun traktorikin meni sopivasti lakkoon tiedä sit mikä siihen meni mutta ei vaan käy ei vaikka sillekkin olis just nyt ollut hommia ![]() äläpä ny vielä myy Mieli kyllä tekis käydä systerin luona kylässä Ojarinteenkadulla. Mutta on niin pitkä matka. Mieli kyllä tekis käydä systerin luona kylässä Ojarinteenkadulla. Mutta on niin pitkä matka.Näille eteläsuomalaisille jo 400km pitkä matka Näille eteläsuomalaisille jo 400km pitkä matka Täältä tulisi matkaa 690 km. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|