Ei ole ollut iPadilla ongelmia tällä saitilla.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei ole ollut iPadilla ongelmia tällä saitilla.
ostettu pikkuväen joululahjat
ja isoväki saa lämmintä kättä näin sen oon tänä vuon räknänny ostettu kaappi joka sopii just jetsuleen siihen paikkaan mikä on sille varattu pientä sahausta tarvis ,mutta osaava henkilökunta teki sen muutamas minuutis suit sait vaan eikä hintakaan päätä huimannut nyt saap joulu tulla ja jonkin aikaa olla minuu ei jouluruukissa lahja ostoksilla nähdä ..jee ostettu pikkuväen joululahjat Kunhan vaan ukkosi ei joutuisi rallattelemaan Junnu Vainion, joitain matameja niin mainiosti kuvaavin sanoin ![]() " sekö leikkinyt on sinun tunteillas jolla lämmin on pelkästään käsi" Puhdistettu Primuksen lämminvesivaraajan kierukka ( 200g sitruunahappojauhet ta ampärilliseen vettä ). Asennettu kipinäsytytys sekä huollettu sähköpatruuna ja ohjauspaneeli.
Pkle, pitää saada jostain iPad lainaksi että pääsee tutkimaan asiaaLuulen kyllä vian olevan mun ipadissa,kun nyt yrittää kirjoittaa sähköposti niin ei edes osoitetta kerkee kirjoittaa kun sähköposti sulkee itsensä
Toassiisa kävin mökillä linnuille viemässä sapuskaa. Hyvä etteivät heitelly minua kävyillä, kun talipallot oli loppunut metrin mittaisesta ruokinta-automaatista.
![]() Agria pyöritin yhen tankillisen verran akkujen latausta varten, ei ole paistanut aurinko, ei. ![]() Jäätyviä juomia toin pois tullessani. ![]() Nisu kaffeet keitin samaan rytäkkään. ![]() Toassiisa kävin mökillä linnuille viemässä sapuskaa. Hyvä etteivät heitelly minua kävyillä, kun talipallot oli loppunut metrin mittaisesta ruokinta-automaatista. Tuli mieleen kun Lambin wc-paperissa on nykyään niitä tekstejä, niin tähän sopi tää: Elämä heittelee kaikenkokoisilla kivillä, aina ei ehdi väistellä ![]() Niin, shoppailemassa käytiin lasten kanssa. Se on kiva huomata kaupungissa (n. 50 km) Citymarketin parkkipaikalla että on muuten lompakko kotona. Klementiini iskeny näköjään jo kolmekymppisenä. Noh, autosta löytyi sattumaslta 15€, ni saimpa sillä sit kylmät pizzat ja juotavaa kun ei kukaan koko porukasta ollut syönyt mitään... Me käväistiin tankilla venäjällä,kun viikonloppuna pitäis mennä Vihtiin käymään. Ja ikeassakin kuulemma pitää käydä,mulla on kuulemma hirveesti ostettavaa sieltä. Tietäis vaan itekkin mitä muka tarviin ikeasta
Kaupungilla kävellessäni vanha nainen tuli hätääntyneen oloisena ovesta ja alkoi hirveästi puhua. Kun hänelle selvisi etten ymmärrä niin alkoi viittilöidä sisään. Astuin ovesta, niin siellä toinen vanha nainen istui lattialla. Ambulanssia eivät suostuneet soittamaan, joten autoin naisen tuolille istumaan. Hetken seurasin ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tarjosivat kymppiä jonka laitoin pöydälle ja poistuin. Tulipa hyvä mieli.
Me käväistiin tankilla venäjällä,kun viikonloppuna pitäis mennä Vihtiin käymään. Ja ikeassakin kuulemma pitää käydä,mulla on kuulemma hirveesti ostettavaa sieltä. Tietäis vaan itekkin mitä muka tarviin ikeasta Voi, voi, kyllä Sulle kerrotaan! Ja senkään jälkeen ei tarvi kun kantaa!! Kävin muuten kans Vihris, siellä oli märkää ja kurasta.... Pirun syrjässäkin se on.Me käväistiin tankilla venäjällä,kun viikonloppuna pitäis mennä Vihtiin käymään. Ja ikeassakin kuulemma pitää käydä,mulla on kuulemma hirveesti ostettavaa sieltä. Tietäis vaan itekkin mitä muka tarviin ikeastaKäväisin myös Venäjällä, vaikka ei ole suunnitelmissa menoa mihinkään Näyttää tuo tankillinen palavan viikossa, vaikka ei missään kävisikään. Ikeaan minua ei saa kuin kilon palasina, jos joku viitsii kantaa. Olen asioinut Ikean kanssa Budapestissa, Moskovassa (Himkissä) ja Kiovassa, vaikka siellä ei silloin ollut myymälää vaan vain edustaja. Nämä vain työasioissa, kun myin Ikean kautta alihankkijoille materiaaleja. Vantaalla olen käynyt kolme kertaa, ensimmäisen, ainoan ja viimeisen. Puhdistettu Primuksen lämminvesivaraajan kierukka. Asennettu kipinäsytytys sekä huollettu sähköpatruuna ja ohjauspaneeli. Näyttää ihan uudelta nyt:) Asennettu Lubuntu vanhaan koneeseen. Oli hauska huomata että asennukseen ja päivittämiseen meni vain 20 minuuttia :-)
Vaunuun laitettu lisää lämpöä,et voi taas nukkua ens yön vaunussa
Ja koffia,lisuukeena just valmistettua lomu lohta ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|