rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9940228 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:09
  • Epsoo
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #5610 : 25.11.2012 kello on 22:56 »
yritin saada tänne orgiin kuvia koruista,mutta tää ipadi olikin asiasta erimieltä.sähköpost ikin kenkkuilee ei tahdo lähettää viestejä.

Pkle, pitää saada jostain iPad lainaksi että pääsee tutkimaan asiaa >:(

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #5611 : 25.11.2012 kello on 23:55 »
Ei ole ollut iPadilla ongelmia tällä saitilla.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #5612 : 26.11.2012 kello on 21:53 »
ostettu pikkuväen joululahjat
ja isoväki saa lämmintä kättä
näin sen oon tänä vuon räknänny
ostettu kaappi joka sopii just jetsuleen
siihen paikkaan mikä on sille varattu
pientä sahausta tarvis ,mutta osaava henkilökunta
teki sen muutamas minuutis suit sait vaan  Thumb
eikä hintakaan päätä huimannut
nyt saap joulu tulla ja jonkin aikaa olla
minuu ei jouluruukissa lahja ostoksilla nähdä ..jee  Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #5613 : 27.11.2012 kello on 10:19 »
    ostettu pikkuväen joululahjat
    ja isoväki saa lämmintä kättä
    näin sen oon tänä vuon räknänny
    ostettu kaappi joka sopii just jetsuleen
    siihen paikkaan mikä on sille varattu
    pientä sahausta tarvis ,mutta osaava henkilökunta
    teki sen muutamas minuutis suit sait vaan  Thumb
    eikä hintakaan päätä huimannut
    nyt saap joulu tulla ja jonkin aikaa olla
    minuu ei jouluruukissa lahja ostoksilla nähdä ..jee  Thumb

Kunhan vaan ukkosi ei joutuisi rallattelemaan Junnu Vainion, joitain matameja niin mainiosti kuvaavin sanoin ::)
    " sekö leikkinyt on sinun tunteillas jolla lämmin on pelkästään käsi"  ;D :D ;) :)

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:10
    « Vastaus #5614 : 27.11.2012 kello on 10:48 »
    Puhdistettu Primuksen lämminvesivaraajan kierukka ( 200g sitruunahappojauhet ta ampärilliseen vettä ). Asennettu kipinäsytytys sekä huollettu sähköpatruuna ja ohjauspaneeli.
    « Viimeksi muokattu: 28.11.2012 kello on 10:00 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:50
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #5615 : 27.11.2012 kello on 11:30 »
    Pkle, pitää saada jostain iPad lainaksi että pääsee tutkimaan asiaa >:(
    Luulen kyllä vian olevan mun ipadissa,kun nyt yrittää kirjoittaa sähköposti niin ei edes osoitetta kerkee kirjoittaa kun sähköposti sulkee itsensä

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #5616 : 27.11.2012 kello on 17:08 »
    Toassiisa kävin mökillä linnuille viemässä sapuskaa. Hyvä etteivät heitelly minua kävyillä, kun talipallot oli loppunut metrin mittaisesta ruokinta-automaatista.  :D
    Agria pyöritin yhen tankillisen verran akkujen latausta varten, ei ole paistanut aurinko, ei.  ::)
    Jäätyviä juomia toin pois tullessani.  :)
    Nisu kaffeet keitin samaan rytäkkään.  :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #5617 : 27.11.2012 kello on 21:39 »
    Toassiisa kävin mökillä linnuille viemässä sapuskaa. Hyvä etteivät heitelly minua kävyillä, kun talipallot oli loppunut metrin mittaisesta ruokinta-automaatista.  :D

Tuli mieleen kun Lambin wc-paperissa on nykyään niitä tekstejä, niin tähän sopi tää: Elämä heittelee kaikenkokoisilla kivillä, aina ei ehdi väistellä  ;D

Niin, shoppailemassa käytiin lasten kanssa. Se on kiva huomata kaupungissa (n. 50 km) Citymarketin parkkipaikalla että on muuten lompakko kotona. ::) Klementiini iskeny näköjään jo kolmekymppisenä. Noh, autosta löytyi sattumaslta 15€, ni saimpa sillä sit kylmät pizzat ja juotavaa kun ei kukaan koko porukasta ollut syönyt mitään...

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:50
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #5618 : 27.11.2012 kello on 22:20 »
    Me käväistiin tankilla venäjällä,kun viikonloppuna pitäis mennä Vihtiin käymään. Ja ikeassakin kuulemma pitää käydä,mulla on kuulemma hirveesti ostettavaa sieltä. Tietäis vaan itekkin mitä muka tarviin ikeasta

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
    « Vastaus #5619 : 27.11.2012 kello on 22:31 »
    Kaupungilla kävellessäni vanha nainen tuli hätääntyneen oloisena ovesta ja alkoi hirveästi puhua. Kun hänelle selvisi etten ymmärrä niin alkoi viittilöidä sisään. Astuin ovesta, niin siellä toinen vanha nainen istui lattialla. Ambulanssia eivät suostuneet soittamaan, joten autoin naisen tuolille istumaan. Hetken seurasin ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tarjosivat kymppiä jonka laitoin pöydälle ja poistuin. Tulipa hyvä mieli.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:37
    « Vastaus #5620 : 27.11.2012 kello on 23:26 »
    Me käväistiin tankilla venäjällä,kun viikonloppuna pitäis mennä Vihtiin käymään. Ja ikeassakin kuulemma pitää käydä,mulla on kuulemma hirveesti ostettavaa sieltä. Tietäis vaan itekkin mitä muka tarviin ikeasta

Voi, voi, kyllä Sulle kerrotaan! Ja senkään jälkeen ei tarvi kun kantaa!!  :laugh:  Kävin muuten kans Vihris, siellä oli märkää ja kurasta.... Pirun syrjässäkin se on.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #5621 : 27.11.2012 kello on 23:47 »
    Käväisin myös Venäjällä, vaikka ei ole suunnitelmissa menoa mihinkään Näyttää tuo tankillinen palavan viikossa, vaikka ei missään kävisikään. Ikeaan minua ei saa kuin kilon palasina, jos joku viitsii kantaa. Olen asioinut Ikean kanssa Budapestissa, Moskovassa (Himkissä) ja Kiovassa, vaikka siellä ei silloin ollut myymälää vaan vain edustaja. Nämä vain työasioissa, kun myin Ikean kautta alihankkijoille materiaaleja. Vantaalla olen käynyt kolme kertaa, ensimmäisen, ainoan ja viimeisen.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:16.11.2024 kello on 03:10
    « Vastaus #5622 : 28.11.2012 kello on 01:06 »
    Puhdistettu Primuksen lämminvesivaraajan kierukka. Asennettu kipinäsytytys sekä huollettu sähköpatruuna ja ohjauspaneeli.

Näyttää ihan uudelta nyt:)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.10.2025 kello on 16:34
    « Vastaus #5623 : 28.11.2012 kello on 15:19 »
    Asennettu Lubuntu vanhaan koneeseen.  Oli hauska huomata että asennukseen ja päivittämiseen meni vain 20 minuuttia :-)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #5624 : 28.11.2012 kello on 17:10 »
    Vaunuun laitettu lisää lämpöä,et voi taas nukkua ens yön vaunussa ;) Ja koffia,lisuukeena just valmistettua lomu lohta :D Thumb Kyllä alde lämpiää hienosti ja se ääni,kun ei mitään kuulu :D