Isäntä?ehei, tuo turilas viettää synttäreitä vasta tammikuussa. Kylpee kyl mun ja hurtan kanssa ja saunavirvokkeita on varattu hänellekin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Isäntä?ehei, tuo turilas viettää synttäreitä vasta tammikuussa. Kylpee kyl mun ja hurtan kanssa ja saunavirvokkeita on varattu hänellekin ![]()
Tänään kävimme vaimon kanssa laittamassa kuvalliset henkilökortit hakuun. Hinta oli pieni järkytys 55 € / per nuppi
![]() Uusin keväällä ABCe kortin hinta 13,00 €.
Mulla meni tänään 44e korttiin,ABECDE, ja 15e passikuviin
![]()
Torni rakennelman osat merkkasin ja purin osiksi. Lenkilläkin kävin. Kulkimen huussin tyhjensin ja laitoin viimmeisen kerran Bilteman nesteet pönttöön. Jääkaapin kytkin päälle ja nostin lämmöt kulkimeen, sekä käynnistin poistopuhaltimen.
![]()
Torni rakennelman osat merkkasin ja purin osiksi. Lenkilläkin kävin. Kulkimen huussin tyhjensin ja laitoin viimmeisen kerran Bilteman nesteet pönttöön. Jääkaapin kytkin päälle ja nostin lämmöt kulkimeen, sekä käynnistin poistopuhaltimen.Kyllä sinun kelpaa !!
Kyllä sinun kelpaa !! Kaikkien meidän. Torni rakennelman osat merkkasin ja purin osiksi. Lenkilläkin kävin. Kulkimen huussin tyhjensin ja laitoin viimmeisen kerran Bilteman nesteet pönttöön. Jääkaapin kytkin päälle ja nostin lämmöt kulkimeen, sekä käynnistin poistopuhaltimen. Jatkuuko työ keväällä?
Jatkuuko työ keväällä? Tarkoitit varmaankin puuhastelu. Se jatkuu ensiviikolla, tolpat ja kaiteet. ![]() Tänään on tehty taas niinpaljon, ettei viitsi edes luetella, lämppäreihin ja salamalaitteisiin kuitenkin liittyy. Pääasia, että puuhaa on. Mulle äiti aikoinaan opetti että "laiska se töitään luettelee" joten . Ja toinen että "pitää laittaa raha tähelliseen" ja kyllä se monasti sanoi "elekää te pojat urheilko" siinäkin olen totellut äitiä. Ehkä nyt aikuisiällä antaa äidin neuvoile arvoa.Käyty Mansesterissa pikkujouluissa ja nyt takasin kotona.
Selkä jumissa yli 1000 km istumisesta. ... laitoin viimmeisen kerran Bilteman nesteet pönttöön.Meinaatko luopua kulkimesta vai Bilteman nesteestä, kun viimeisen kerran laitoit? Edit lainaus - Alan Koira tuli hommattua kun poika sitä VAATI:) Kolmas yö uuden perheenjäsenen kanssa edessä, kyllä se pikkuhiljaa taitaa tottua uusiin perheenjäseniin. Reilu 2 vuotias ajokoira joka ois pääsyt hengestään muuton vuoksi jos ei ois otettu kotiin.
... laitoin viimmeisen kerran Bilteman nesteet pönttöön.Meinaatko luopua kulkimesta vai Bilteman nesteestä, kun viimeisen kerran laitoit? Siirryn takaisin sinisten pussien käyttäjäksi. Ostin kylläkin kemsan valmistajan sinisiä palloja kokeeksi, ne on hieman halvempia, ei kylläkään luontoystävällisiä, kuten ei siniset pussitkaan. Edit lainaus - Alan Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|