rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9941763 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #5550 : 23.11.2012 kello on 15:10 »
Kannattaa kääntää se juttu jos ei osaa hollantia.
Siellä kyllä kerrotaan miksi tuota on tehty, se sisältää paljon vitamiineja semmoisessa muodossa jossa ne imeytyy paremmin koiran elimistöön kuin näistä syöpänappuloista joita kaupitellaan terveellisenä koiranruokana. En minä muuten ;)
Ns. Barffaus, elikäs luut, liha ja mahdollisesti kasvikset ovat koiran parasta ruokaa. 60-70% lihaisia luita, loput sisäelimiä, kanamunia jne ja jos vatsan toiminta vaatii niin kasviksia.. Koira saa vitamiininsa sisäelimistä, polttoaineensa toisen ELÄIMEN rasvasta.. Tässä barffauksessakin ihmiset liiottelevat, eli antaa yhest sun toisesta purkista vitamiineja, aivan turhaan.
Nauratti Royal Caninin edustaja ku kävi tos viikolla..se ihmetteli et meillä jotenkin kassan vierusta muuttunu..ilmotin et on noita pakastimia tullu hieman lisää..tota raakaa kun menee enemmän kun rc nappuloita..hän siihen että rc ei ole huolissaan, kyllä ihmiset vielä järkiin tulee ja alkaa taas syöttään ns. laatunappuloita.. Sain pirettyy suuni kiinni..

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #5551 : 23.11.2012 kello on 15:20 »
Kyllä meillä ainaski näil vinttareil barffi on toiminut hyvin.Karva,se vähä mikä niil on,on hyvässä kunnossa.
Lauran karva tuntuu jopa hyljemäiseltä kiitos barffauksen.

Näillä Whippeteillä kun joskus voi olla aikas heikko karva ja useinmiten se on nappuloitten vika joissa vääriä ainesosia koirille!

Noille italiaanoille ei voi syöttää kovin paljoa raakaa jossa luumursketta joukossa. Ressukat saavat kovan vatsan ja se ei ole kiva vaikkakin vihanneksia joukossa yhtä sun toista.

Mut toi alakerran jooseppi Urhopoika vetelee mitä vaan ja aina kaikki hyvin,,,on siis joe cockeri.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #5552 : 23.11.2012 kello on 15:29 »
Kävin Salon polliisiasemalla hakemassa eu-ajokortin,tai siis hain sitä. Parit passivalokuvat ja nimet papruun ja kolmen viikon odottelu niin saa eu-kortin!

Mulla kun oli se korttipakan kokoinen läpyskä ja ku ne muuttuu jotenkin 1.1.2013 niin aattelin vaihtaa ajoissa.

Mulla kun on toi bussikortti,niin oon vaan vähän huolissani siitä kun kerran en aja ammatikseni-tai tiedä häntä vaikka ensi viikolla vedän kaluunat päälle!!! Hah haa mut on se hyvä säilyttää-onhan se ammatti siinä missä muutkin mut eu koittaa vetää ammattipätevyyden poies tosta vaan.

Onkos esim hampilääkäreillä yhtä tarkkoja ja tiukkoja eu-rajoituksia???!!!!

Ei ainakaan mun lekureilla jotka kiduttavat s...tana :D :D  Kerran jouduin teholle kun veti viisaudenhampin veke ja ei menny ihan niinkuin Strömsössä :D :D :D

t migel

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #5553 : 23.11.2012 kello on 16:08 »

Mulla kun on toi bussikortti,niin oon vaan vähän huolissani siitä kun kerran en aja ammatikseni-tai tiedä häntä vaikka ensi viikolla vedän kaluunat päälle!!! Hah haa mut on se hyvä säilyttää-onhan se ammatti siinä missä muutkin mut eu koittaa vetää ammattipätevyyden poies tosta vaan.

t migel
Ammattiajolupa tarvii uusia joka 5:s vuosi..meikäläisenk i taksin ammattiajolupa alkaa vihelellä viimesiä ku en oo päivittämässä käyny..enkä käy..

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #5554 : 23.11.2012 kello on 16:28 »
Ammattiajolupa tarvii uusia joka 5:s vuosi..meikäläisenk i taksin ammattiajolupa alkaa vihelellä viimesiä ku en oo päivittämässä käyny..enkä käy..

Joo mut eiks se ala tosta vuoden vaihteesta se laskentatapa? Mulla kun tässä vanhassa lukee voimassa vuoteen2034???

Fiddu näitä sääntöjä sinne sun tänne :D :D :D

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #5555 : 23.11.2012 kello on 16:37 »
Joo mut eiks se ala tosta vuoden vaihteesta se laskentatapa? Mulla kun tässä vanhassa lukee voimassa vuoteen2034???

Fiddu näitä sääntöjä sinne sun tänne :D :D :D
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/0/6478A22BAA9F7F5AC2256BC30046420A?opendocument
1.1.2010 tullut voimaan :/ eli kyl mä siin tapaukses viel saisin ajaa parivuot pirssii, mut ajan vaan takapenkiltä/pelkääjän paikalt jne :D

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #5556 : 23.11.2012 kello on 16:41 »
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/0/6478A22BAA9F7F5AC2256BC30046420A?opendocument
1.1.2010 tullut voimaan :/ eli kyl mä siin tapaukses viel saisin ajaa parivuot pirssii, mut ajan vaan takapenkiltä/pelkääjän paikalt jne :D
Ajattelin käydä päivittämässä ton taksi homman,jännä,kun ei kelpaa kun on päivittänyt rekka/linja-auto homman,niin erikseen toi taksi >:( Rahastusta..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:25
  • viva la France
« Vastaus #5557 : 23.11.2012 kello on 17:10 »
Ns. Barffaus, elikäs luut, liha ja mahdollisesti kasvikset ovat koiran parasta ruokaa. 60-70% lihaisia luita, loput sisäelimiä, kanamunia jne ja jos vatsan toiminta vaatii niin kasviksia.. Koira saa vitamiininsa sisäelimistä, polttoaineensa toisen ELÄIMEN rasvasta.. Tässä barffauksessakin ihmiset liiottelevat, eli antaa yhest sun toisesta purkista vitamiineja, aivan turhaan.
Nauratti Royal Caninin edustaja ku kävi tos viikolla..se ihmetteli et meillä jotenkin kassan vierusta muuttunu..ilmotin et on noita pakastimia tullu hieman lisää..tota raakaa kun menee enemmän kun rc nappuloita..hän siihen että rc ei ole huolissaan, kyllä ihmiset vielä järkiin tulee ja alkaa taas syöttään ns. laatunappuloita.. Sain pirettyy suuni kiinni..

Meillä haetaan aina väliin saksan puolellta isompi erä lihaa marketista, yleensä sian jalan ala-osia. Ne lihat irroitan ja murskaimella paloiksi ja pakkaseen ja omasta kylän marketista kanan munuiaset ja maksat sekaa.  Kanoja russeli syö joskus siltään, mutta nuorempi , vaikka lintukoira onkin, ei kun ei maha tunnu ainakaan vielä kestävän. Porkanat  ja riisit keitetyt sekoittelen lihaa sekaan. yleensä teen noin viikon annoksen kerralla. Ja herkku päivänä sitten pullo olutta puoliksi niille. Ja päivänä milloin ankkan tuovat saavat yleensä naudan jalan järsittäväksi. Pihalla tekevät sahatuista puun oksan pätkistä silppu ja elukka lääkäri ihmetteleen miksei koirilla ole hammas vaivoja. Täällä  kymmenestä korasta kahdeksalla on hammaskivi vaivoja eli koiran hampaat eivät tee tapeeksi töitä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #5558 : 23.11.2012 kello on 18:03 »
Siellä Hollannissa on niitä halpoja mutiaisten kauppoja. Sieltä olen muutaman kerran tuonut kotosuomeen naudan sisäfilettä.  :)
Joko sinä olet opetellut Hollantilaisen ruokailutavan. Ensin syödään hipleet ja soossi, sitten paljaaltaan perunat.  ;D
Entäs Joulun vietto, niin se on normaali viikonloppu.  ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
  • Porvoo
« Vastaus #5559 : 23.11.2012 kello on 18:06 »
Muistinkin just, että meidänkin jääkaapissa on pullo koirien olutta  :laugh: Olen ihan unohtanut tuon lahjapullon.
Meidän turilas täytti eilen 10 vuotta. Siinä onkin hyvä syy tarjota kaverille saunakaljat huomenna, siis tälle päivänsankarille joka saunoo aina ylälauteilla meidän kanssa.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #5560 : 23.11.2012 kello on 18:08 »
Muistinkin just, että meidänkin jääkaapissa on pullo koirien olutta  :laugh: Olen ihan unohtanut tuon lahjapullon.
Meidän turilas täytti eilen 10 vuotta. Siinä onkin hyvä syy tarjota kaverille saunakaljat huomenna, siis tälle päivänsankarille joka saunoo aina ylälauteilla meidän kanssa.
Isäntä? ;)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #5561 : 23.11.2012 kello on 18:09 »
    Siellä Hollannissa on niitä halpoja mutiaisten kauppoja. Sieltä olen muutaman kerran tuonut kotosuomeen naudan sisäfilettä.  :)
    Joko sinä olet opetellut Hollantilaisen ruokailutavan. Ensin syödään hipleet ja soossi, sitten paljaaltaan perunat.  ;D
    Entäs Joulun vietto, niin se on normaali viikonloppu.  ;D

vois pikkusen miettiä mitä nuo sormet näpelöi Thumbd

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #5562 : 23.11.2012 kello on 18:19 »
    vois pikkusen miettiä mitä nuo sormet näpelöi Thumbd
    Tarkotti varmaan tummaihosta ;)

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:10
    « Vastaus #5563 : 23.11.2012 kello on 18:23 »
    Tänään on tehty taas niinpaljon, ettei viitsi edes luetella, lämppäreihin ja salamalaitteisiin kuitenkin liittyy. Pääasia, että puuhaa on. Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #5564 : 23.11.2012 kello on 18:27 »
    Herneet laitoin liukenemaan (ei nenään) ja savustetun
    sianpotkan hain savustamosta.

Huomenna sitten pata porisemaan.