Tuhottu tarpeettomia dvd- ja cd-tallenteita 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuhottu tarpeettomia dvd- ja cd-tallenteita
2 tunnin aamu-ulkoilu pururadalla asiaan kuuluvine retkieväineen (kahvia ja pullaa).
2 tunnin aamu-ulkoilu pururadalla asiaan kuuluvine retkieväineen (kahvia ja pullaa). hetken jo luulin että ipsukka on alkanut dietille mutta onneks oli kunnon eväät mukana vaikka mun pitäis kans mennä sinne pururadalle ihan vaan liikunnan vuoksi ja ilman eväitä mutko nykyisin on sellanen lapamato pesiny jonnekkin mun syövereihin että ei nappaa ei sitten millään motivaatio vai mikä se on ![]() on nyt vaan niin hukassa ku olla voi ![]() hetken jo luulin Se onneks tää työ sellasta, että joka aamu on potkastava sitä lapamatoa ahteriin ja komennettava lasten kanssa ulos. Enhän mää sinne nyt yksin olis menny.. Oli mulla yksi lapsi ja sit toinen hoitaja kolmen lapsen kanssa seurana. Susia ei tällä kertaa ainakaan nähty, vaikka niitä täälläpäin liikkuu.. Muok. Ensin tuli reisussa hiki, sit tuli järven rannassa kylmä ja taas kotimatkal hiki.. Ja nyt vast vilu onki ku sisälle pääsin. On se "urheilu"/ulkoilu vaan kivaa, kun sitten taas palella peiton alla lopun päivää ![]() Aamulenkillä Ruissalossa koiruuksien kanssa. Meinas tukka lähteä päästä kun tuuli niin et munat pois!
Meinasin parkkiksel vetää lämpökalsarit jalkaan mut sit ois se ollut näky kun siinä tuulessa äijä seisoo alushousuisillaan ja vetää pitkääalusasua päälleen ![]() Mut kiva siellä on aina käydä vaikkei se taloudellisesti järkevää olekkaan mutta mutta niin mukavaa!!! Mulla on aina autossa mukana lämpöalusasu,kuivat sukat,mummopipo,pyyhe,toilettisetti,wc-paperia,kuiva varatakki,vara t-paita,20 egee varalla,ja raappahousut. Välillä raapaisen vanhat maiharit riippuen mihin päin mennään varuiksi mukaan et on kuivat jalkineet mukana,,,,kesällä tietty kevyemmin mut esim telttaa ja makuusäkkiä kesällä yritän pitää mukana jos tarve vaatii,,,,,, vanha sissi kaiketi- ai niin ja kunnon puukko! t migel
Käyty vaihteeksi tohtorin juttusilla, sain lähetteen kardiologille ultraääni tutkimukseen ja liki peukalon hangallisen resptejä
![]() Meinas tukka lähteä päästä kun tuuli niin et munat pois!Kumpiko mieluummin? ![]() käväsin siskoplikkaa moikkaamassa
Paimion eläintarvikkeessa ja tein hieman ostoksia siellä on oikein kauniistti pakattu joululahja koiruudelle paketissa on vaikka mitä lelusta herkkuihin jos jonkin moisiin se oli shoppattava joululahjaksi poijan koiruuksille kun hintaa oli vain 10 e ja kerrankin saa ekuille vastinetta ![]() Sipu, ostitko koirille koirien jouluolutta?
jouluolutta Muistakaa hankkia ajoissa. Alkossa varastot parhaimpien osalta ovat rajalliset. Viimeistelin korvikset ja olen tehnyt ohessa myös samaa sarjaa olevat ranne ja kaulaketjun.
Nyt kiillotuksessa muutaman tunnin. Seuraavaa korua alan myös valmistelemaan. Niin ja tohon olut asiaan rttä prismassa oli myynnissä Paavon pakkasolutta hintaa oli pullolla lähes 7 ekuu,en raattinu ostaa. Oli kyllä komeassa pullossa. Viimeistelin korvikset ja olen tehnyt ohessa myös samaa sarjaa olevat ranne ja kaulaketjun. Hep ![]() Sipu, ostitko koirille koirien jouluolutta? en ole tuota nähnyt tuolla elukkatarv.puodis myynnis olenkaan mutta jos selaisen löydän niin vielä olis tilaa yhdelle jos ei koirille niin sitten vaikka itselle ja kyllä sitä jouluolutta pitää olla en nyt muista merkkiä mutta se mistä pidän on tummaa ja pehmeetä olutta siis ettei teille taas jää mitän muuta ..mielikuvaa vaan mieleenne ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|