Tehty munakoiso-jauhelihalasagne.
Unohdin vaan §#€%&@ suolan.
Minä voisin sen syödä, laitan suolaa lisään.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tehty munakoiso-jauhelihalasagne. Minä voisin sen syödä, laitan suolaa lisään. Harmi, kun ei pysty laittaan yksityisviestillä sitä.
Oli hyvää. Suolaahan oli munakoisosiivuissa, kun ne piti "itkettää" ensin, mikä tapahtuu juuriklin hieromalla ohuisiin siivuihin suolaa ja laittamalla talouspaperin päälle. Kitkerä neste valuu suolan avulla pois. Vaan työläs valmistaa. En jaksaisi perjantaina ilman kahta melko ohutta (4-5 cl) kokkausviskiä. No tietysti raivaamassa oltu, tuli kuitenkin lisää töitä vaikka uskoin niiden jo loppuneen. Nyt raivattu 18,5 hehtaaria niin tekeekö se noin 2m kertaa 90.25 km... voiko pitää paikkaansa?
Näin äkkiseltään sanottuna "ei harmainta aavistusta.
Ny o kohomelo, ku o jo aamuki. Vanhaa sotaratsukannettava a siivoiltu, päivitetty, tiedostoja poisteltu ja uudelleenjärjestelt y.
Kone raksuttanut viime yön ja alkaa varmaankin kohta saamaan päätöksen levyn eheytyksen. Katsotaan sitten, miltä Vista näyttää ja tuntuu. Jos ei tunnu hyvältä, niin sitten päivitellään nykyaikaan. Pientä kohmeloa pietty ja samalla katseltu teidän lähettämiä kuvia jostain *itun altaalta ja lämpöisestä paikasta, puuttu vain kuvasta se kylmä bisse niin oloni vai pahenis..sadistit tana
![]() Vielä kun akkaväki heräilis niin yritän, HUOM yritän saada ne mukaan lapioimaan peräkärryllisen soraa, jotta saisin tuon tallin edustan paremmaksi on niin kamalan näköinen, muistuttaa lähinnä perunapeltoa. ![]() Tämä siis vain ajatuksen tasolla, vielä muuta ei ole tehty.. HUOM yritän saada ne mukaan lapioimaan peräkärryllisen soraa, jotta saisin tuon tallin edustan paremmaksi on niin kamalan näköinen, muistuttaa lähinnä perunapeltoa. Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty ![]() Suihkussa käyty ja aamupalaa tässä pistelen. Sitten laukun pakkaus ja eikun valloittamaan Silja Europaa ![]() LmC:lle antoisaa päivää
Ipsulle hauskaa reissuu ja mulle tähän päivään hieman iloa tapahtus niin ,että aamulla ennen kukonlauluu heräsin pirteenä uuteen päivään mutta kuinka se maza taas tuli ja yllätti ![]() jonka seurauksena heräsinkin vasta 11.00 ja rapiat voi että harmittaa , kun on koko päiwä pilalla moisen nukkumisen takia mut kohta haetaan mummin mussut ja eiskös se ilostuta minunkin kenkutusta ![]()
Siivottu emännän kaa ja viety pari kassillista vaatetavaraa srk:n kirppikselle, sekä käyty koe istumassa uusia wolkkareita
Ulkoilutettu 50 vuotta vanhaa IH-275 traktoria. Kummasti se vaan suuta vetää hymyyn niin itsellä kuin naapureilla kun sillä ajelee pitkin raittia.
Haravoin vaunun ympäriltä kottikärryllisen neulasia. En muutakaan keksinyt kippasin ne naapurin tontille. Saa nähdä mitä tykkää ![]() Olen yrittäny piellä saetta, että satas koko illankin, kun aikasin aamulla alkoi.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|