Aargh
Aargh
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aargh ![]() Katsoin oikeen kahteen kertaan kelloa ja sitten askelmittaria - juu, totta se on. Lenkki lenkkinä ilman asian tynkää ihan olematon ja riittämätön terveysliikunnaksi. Haikein mielin uskottava, että tämä vuosi on loppusuoralla ja pitkä tympeä talvi ihan just edessä ![]() Enää ensi viikonloppu vaunulla, sitten tuodaan tilavaatteet ja elintarvikkeet kotiin ja koppi talviteloille. Laitoin lämpöpuhaltimen Hobbyyn mut sitte illalla oli sähköt kadonnut vaunusta,,,,täytyy tutkii... Nyt lähen portinvartijanmökil le hakeen petivaatteet ja tyynyt pois kostumasta ja sitten pienimuotoista autotallin perkaamista Siinä sitten kait se loppupäivä rattoisasti sitten sujuukin!Hyvää sunnuntaita ja formulasellaista kaikille t migel Siinä olikin aamulenkki, kun tunnin kolaili nuoskalunta.
![]() Suosittelen muuten monelle karavaanarille takana istumista mikäli vaimo innostuu vaan ajamaan, nautintoa se on tämäkin. ![]() Parhaillaan nautitaan Toyotan korkean takapenkin suomasta reisituesta, (monessa taksiluokan autossa takapenkki on luokattoman alhaalla, --->huono istuinmukavuus) niin, vaimo ajaa ja täällä ollaan jo lähellä Kuopiota.. Olen kokenut tuon nautinnon monestikin, ja aina selvin päin. Ainoa mitä vois moittia, niin vähän nykivästi tuo rva ajaa. En kuitenkaan ole ääneen moittinut. Olen kokenut tuon nautinnon monestikin, No ei kai sitä nyt kukaan perheenisä lasten nähden juo, eihän ? Ja minähän olen aina selvin päin, sokerihumalasta kärsin aina silloin tällöin herkkujen takia. ![]()
![]() Ostin vaimolle lumilingon. En kuitenkaan kuvanmukaista mallia. Tuo on liki yhtä hyvä kuin vaimolle uusi imuri tai vaikkapa paistinpannu ![]() Ei vaan taidanpa minäkin laittaa rouvalle seuraavana äitienpäivänä uuden Stillin "moottorisahan" Ostin vaimolle lumilingon. En kuitenkaan kuvanmukaista mallia. Eikö koeajo vakuuttanut? ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|