Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9951710 kertaa)
« Vastaus #5146 : 26.10.2012 kello on 10:50 »
ei vielä tehty muuta kuin leikattu pimennysverhot oikiaan mittaan ja sitten ne onkin ompelua vaille valmiit akkunaan aattelin kokeilla tuollaisia verhoja joskos ne auttais täys kuun aikaan  nooh sit sen näkee miten muidun käyp nukkuukkos vai valvookos 
« Vastaus #5147 : 26.10.2012 kello on 12:03 »
Käyty tankkaamassa matkakoti ja hintaakin tuli yli satanen, tosin litra hinta oli laskenut alkuviikkoon verrattuna aika rankasti olen nyt 1,3810 kun alkuviikosta se oli vielä 1,4430 samalla asemalla kun ohi ajelin. Että hätäily ei kannata. 
« Vastaus #5148 : 26.10.2012 kello on 12:25 »
Paljuu lämmitän,samalla siivoilen harrastekaappia(baarikaappi on siivottu aikaisemmin)Pitää laittaa hopea vehkeet järjästykseen ja suunnitella mitäs sitten seuraavaksi tekis kun joulukin alkaa lähestyy ja hopeakorut on takuuvarma lahja josta naisväki tykkää
« Vastaus #5149 : 26.10.2012 kello on 13:03 »
Käyty tankkaamassa matkakoti ja hintaakin tuli yli satanen, tosin litra hinta oli laskenut alkuviikkoon verrattuna aika rankasti ollen nyt 1,3810 kun alkuviikosta se oli vielä 1,4430 samalla asemalla kun ohi ajelin. Että hätäily ei kannata. 
Aika hyvin. Koin tehneeni hyvät kaupat, kun täytin sunnuntaina Hymerin tankin Pyhäsalmen ABC:llä 1.519 litrahinnalla. Lähteehän siitä bonuksina yhdeksisen senttiä per litra pois, mutta silti - Jyväskylässä on huomattavasti kalliimpaa.
« Vastaus #5150 : 26.10.2012 kello on 13:54 »
Sain luetuksi Yrjö Kokon Neljän tuulen tie kirjan. Ompahan vaan aivan mahtava kuvaus Käsivarrenlapin elämästä ennen ja jälkeen lapinsodan ja tien teon Kilpisjärvelle & Skibotniin, joka tappoi yhden aikakauden Lapista. Nykyään on niin paljon helpompaa/rauhattomampaa Lapissa. Tuo kirja herättää aikamoisen kaipuun Lapin erämaihin....... 
« Vastaus #5151 : 26.10.2012 kello on 15:05 »
tehty on jo yhtä jos toista, vaan onhan tuota vielä tekemätöntäkin. Ja Sippura Laita vaan kunnolla niitä pimennysverhoja makkariis, kun sitäkään huonetta ei enää käytetä muuhun kuin nukkumiseen  Kyl maar mää niin kauhiast oon järkyttynä sun puolest Sippura 
No no Tapsa, ei väännetä seksiä joka asiaan. Alkaa ahistaan ja ei varmaankaan vähempää naissukupuolen edustajistaa  Pidetään hyvä maku kunniassa,,,,,,,,, t migel
« Vastaus #5152 : 26.10.2012 kello on 17:18 »
Olihan ne renkaat tänään vaihdettava kun katselin ikkunasta kun naapurit peräjälkeen veteli ojaan.  Ajoin itsekkin kesäkumeilla, mutta en nyt sentään ojia kolunnut. Maltti on valttia. 
« Vastaus #5153 : 26.10.2012 kello on 17:47 »
Osa-aika työläinen piipahti vähän töissä. Sitten mökille. Sisällä ruhtinaalliset 2,5 astetta lämmintä. Rapakot on jäässä, järvessä ei vielä riitettäkään. Tsasounan tekeleen ulkopuolelle petäjän kylkeen puuhastelin 3W:n ledivalon. Kun ilta pimenee, säädän valon sopivaksi, ettei valo näy, vain se mitä valaistaan. Tirpoille spiralloputkeen tehty talipalloautomaatti oli jumittanut taas pallot sisään. Nyt laitoin 75mm:n viemäriputkesta, jospa nyt solahtelee uusi pallo tinttien syötäväksi paremmin. Huomenna laitan linnuille myös auringonkukka siemen automaatin toimintaan. Parina viimmeisenä vuotena on auringonkukan siemenet ollut pieni kokoisia ja roskaisia. Nyt ostettu säkillinen oli hyvälaatuista. Ne nuo linnut oli tällä rannalla ennemmin kuin minä, joten olen velvollinen niitä ruokkimaan. Kalliosauna lämpiää. ...Elämä on. 
« Viimeksi muokattu: 26.10.2012 kello on 18:07 »
« Vastaus #5154 : 26.10.2012 kello on 17:57 »
Kalliosauna lämpiää. ...Elämä on. 

« Vastaus #5155 : 26.10.2012 kello on 18:06 »
Ja eiku paljuun kylpee ja olutta on 
« Vastaus #5156 : 26.10.2012 kello on 18:13 »
Osa-aika työläinen piipahti vähän töissä. Sitten mökille. Sisällä ruhtinaalliset 2,5 astetta lämmintä. Rapakot on jäässä, järvessä ei vielä riitettäkään. Tsasounan tekeleen ulkopuolelle petäjän kylkeen puuhastelin 3W:n ledivalon. Kun ilta pimenee, säädän valon sopivaksi, ettei valo näy, vain se mitä valaistaan. Tirpoille spiralloputkeen tehty talipalloautomaatti oli jumittanut taas pallot sisään. Nyt laitoin 75mm:n viemäriputkesta, jospa nyt solahtelee uusi pallo tinttien syötäväksi paremmin. Huomenna laitan linnuille myös auringonkukka siemen automaatin toimintaan. Parina viimmeisenä vuotena on auringonkukan siemenet ollut pieni kokoisia ja roskaisia. Nyt ostettu säkillinen oli hyvälaatuista. Ne nuo linnut oli tällä rannalla ennemmin kuin minä, joten olen velvollinen niitä ruokkimaan. Kalliosauna lämpiää. ...Elämä on. 
Olet hieno ihminen.  Ajatuksesi ja luonto ovat tasapainossa.
« Vastaus #5157 : 26.10.2012 kello on 18:14 »
« Vastaus #5158 : 26.10.2012 kello on 19:08 »
Viis tuntia odotettu rengasliikkeen pihassa talvirenkaan vaihtoa 
« Vastaus #5159 : 26.10.2012 kello on 19:11 »
Viis tuntia odotettu rengasliikkeen pihassa talvirenkaan vaihtoa 
Nuin raavas mies niin miksei vaihda itse?? 
|