Tornin "lattiarakennetta" nukersin.
Kerro vähän tarkemmin tuosta lattian teosta kun minulle ei nyt auennut toi hieman vino rakenne.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tornin "lattiarakennetta" nukersin. Kerro vähän tarkemmin tuosta lattian teosta kun minulle ei nyt auennut toi hieman vino rakenne. ![]()
Kerro vähän tarkemmin tuosta lattian teosta kun minulle ei nyt auennut toi hieman vino rakenne. Tornin runko on minulla siporexia, tässä kuvassa se on hirsisalvosta. ![]() Tornin runko on minulla siporexia, tässä kuvassa se on hirsisalvosta. Jääkö lattiaosa vinoksi ja tuleeko keskelle kierreportaat? Osittain valkeni, mutta ei kokonaan. Tuumanen hydrauliputki kiinnitetty paremmin transitin takapyöränkaareen, roikku kaaren yläreunassa ikävästi
![]()
Jääkö lattiaosa vinoksi ja tuleeko keskelle kierreportaat? Osittain valkeni, mutta ei kokonaan. Joo, kaksinkertainen laudoitus tehdään kaltevaksii, että vesi ei mene sisälle. Keskelle tulee luukku, josta tämä "Notre Damen kellonsoittaja" pääsee tikapuita myöten torniin. ![]() Joo, kaksinkertainen laudoitus tehdään vioksi, että vesi ei mene sisälle. Keskelle tulee luukku, josta tämä "Notre Damen kellonsoittaja" pääsee tikapuita myöten torniin. Kiitos, sitten ymmärsin asian oikein. Maksettu metsästyslupia ja haettu 20 panosta pojalle hirvikivääriin, tosin luodit jäi myyjälle kun käy kohdistamassa aseen mitä poika voi viikonloppuna käyttää. Lihaa tulee jotain sitten myöhemmin niin ei tää pojan harrrastus todellakaan turha ole:)
Pikkasen töissäkin oltu. 38km ajamista ja tunti töitä kun raivarista jäi kahva käteen.... ei kun kotiin ja ja kauppaan hakemaan uutta pulttia joka maksoi aivan älyttömästi..10 senttiä kun otin kaksi erimittaista. Miks se kahva on vain yhdellä 6mm ja 8,8 pultilla kiinni.. no nyt osaan varautua oikeilla pulteilla ja työkaluilla vastaisen varalle:)Maksettu metsästyslupia ja haettu 20 panosta pojalle hirvikivääriin, tosin luodit jäi myyjälle kun käy kohdistamassa aseen mitä poika voi viikonloppuna käyttää. Lihaa tulee jotain sitten myöhemmin niin ei tää pojan harrrastus todellakaan turha ole:) Onko tussarilla paljon ammuttu? Miten on otatteko öljyt piipusta poies ennen ammumista?
Käyty rekisteröimässä vaunu
Antoivat D-alkuisen kilven ![]() Tultu Mikkeliin, Honkarakenteen huvilaa ostamaan.
Puuhasteltu, käyty mökillä laittamassa linnuille evästä ja taas puuhasteltu. Sitten tuli Baltika 7:n aika.
![]()
Puuhasteltu, käyty mökillä laittamassa linnuille evästä ja taas puuhasteltu. Sitten tuli Baltika 7:n aika. Käyty rekisteröimässä vaunuonnea uudelle vaunulle Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|