Varasin laivapaikat H:ki-Tallinna laivaan.
hauskaa reissuu
tekis niin mieli laivalle
mutta alkaa noi ilmojen haltijat taas myllertämään meriä
jotta ehkä sit ens keväällä ,kesällä tai joskus
kun on tyyntä
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Varasin laivapaikat H:ki-Tallinna laivaan. hauskaa reissuu tekis niin mieli laivalle mutta alkaa noi ilmojen haltijat taas myllertämään meriä jotta ehkä sit ens keväällä ,kesällä tai joskus kun on tyyntä
![]()
Minne matka ? hauskaa reissuu Lähtö on parin viikon päästä. Ja tiettyinä kohteina ovat Poznan 20.-21.10. ja Zagreb 17.-18.11. Kaikki muu on vielä auki. Paluuaikaa myöten. No niinhän siinä kävin niin ettei malttanut lopettaa ennen pimeää:) Tää on mun ALA!Mahtavaa että sulla on tuollanen tunne!Maltoithan jättää vähän hommia huomisellekin ![]()
Paikoin läpitunkematon metsä jossa ei eteensä näe:)Tommonen oli minun edessä koko puoli hehtaaria keväällä. Nyt toinen puoli on siskon pihassa rankoina ja toinen minulla klapeina. ![]() Ihana reissu seisovan pöydän antimia naatiskeltu ja urakalla ![]() A-luokan ikkunallinen hytti ja koko reissu huimat 10 egeriä+ruuat jotain 40 egua ja siinä mukana myös juomat hanasta! Tax-free shoppailu luku sinänsä mut sitä ei lasketa niin hauskaa se on ![]() Ihana reissu kun oli niin vähän kanssamatkustajia, sai rauhassa nautiskella ja tavata vanhoja työtovereita! Lämmintä syssyä kaikille! t migel Iltapäivällä oli mahdollisuus kuunnella Kiminkisen luento. Kyl oli täyttä asiaa, paljon ja nopeatempoisesti mutta selkeellä kansankielellä, että tällainen yksinkertainenkin ihminen pysy kärryllä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|