voihanse olla sitäkin laatua mistä ei kunnon hatseja saa
Juu, en tiedä.
Vieressä kuitenkin joku tyytyväisenä poltteli.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Juu, en tiedä. Vieressä kuitenkin joku tyytyväisenä poltteli. ![]()
Juu, en tiedä. Niimpäs näkyy ![]() Niimpäs näkyy Ja saanut jo siivet selkään. ![]() Ruutikuivasta metsästä ei löytynyt mitään, paitsi muutaman puolikypsän mustikan pistin suuhun. Hohoi kantarellit, missä lymyätte? sit starttaa autonnokka tuohon tuurin parkkipaikalle jotta pääsen vielä viime hetken ostoksille ..kukkia ja suklaata sankarille saa hän myöskin 1l konjakkia ,mun tekemät tossut ja kuvan ensimäisestä ja toisesta varesta jonkalaiset omisti joskus kaaauuuuvaan kauvan sitten jotta nokki kohden pyhäjokea siellä sitten juhlitaan rauhalisesti 80 v.. synttäreitä ja oleskellaan muutenkin muutama päivä hyvää sununtaita orgilaisille ja toivottavasti oli kalaporukan treffit kalaisat ,jos ei saalis mielessä niin jutuissa kuitenkin ![]()
Eukonkantoo ja triatlonia on eilisen aikaan tehty. Tänään rennommin sitten uusille maisemille siirtyminen.
Mopoiltu metsän reunaan yhdellä mopolla ukko, akka ja koira. Ei meilläkään oo kanttarellit nousseet vielä-, en tiedä mistä johtuu??? Meillä on kiva kun omasta maasta saa poimia sellaiselta pieneltä alueelta johon tulee joka vuosi kanttarelleja melko mukavasti. Mettään kun mua ei saa kun ne hirvikärpäset ja kaikki otukset jotka vaan verta imee niin on mun kimpussa........... . Varmaan veri niin hyvin kyllästetty Koffilla ![]()
On se muuten kumma,kaikki kiva tulee idästä,ensin rabiens,sitten hirvikärpäset,mistä lie tulleet punkit,nyt hyttysiä riittää,seuraavaksi paarmat ja ampiaiset!! Huh,huh!! ![]() Saaplarit tunkivat veneen kajuuttaan kesken ajon. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|