rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 10032230 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:39
  • Italiafani
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75180 : 26.01.2026 kello on 19:58 »
Ne tahtoo nykyään NHL:ään.
Joskus näin telkkarista alle kouluikäisten harjoittelua: Vauhdilla kaveri laitaa päin...
Tyttären pojan 9v pelejä käynyt kans kattelemassa niin pokkkaria viljellään juuri ninn kuin liigassakin. Neljät reenit viikossa ja vkl turnaus tai pari.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #75181 : 26.01.2026 kello on 21:02 »
Lätkän sijaan tennispallo, kun niitä löytyi kesäisin läheisen tenniskentän viereisistä pusikoista. Palloa sai vipata ja lämiä ilman mustelmia.

Minä sain nuorena kiekon lämäristä polveen, putosin jäähän samantien, pari viikkoa kepeillä ja verta/vettä imettiin pois polvesta pariin otteeseen. Liekkö siitä tullut samaan polveen nivelrikko. 😮

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:26
  • Lempäälä
« Vastaus #75182 : 27.01.2026 kello on 09:17 »
  Oikeastaan eilen. Lämmitin eka kerran hakkeella, sen jälkeen kun sain "rautapolven" vajaat 3 vko. sitten.
  Joo em määkään koskaan oo osannut luistella? Vel poika toi luistimet joskus ollessani n. 10v.. Lumi tuli järvien jäälle niin pian että en juurikaan päässyt opettelemaan. Lisäksi mulla oli/on niin löysät nilkat, että sen takiakin alku oli vaikeaa. Rullaluistimia joskus aikuisena kokeilin, olin tuolloin tyytyväinen kun yhtään luuta ei katkennut!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
  • viva la France
« Vastaus #75183 : eilen kello 21:01 »
Talon lämpöä jatkoin ja saunan lämmitin, nolla kwh noista meni sähköfirmoille ;)

anything