Maksan maksun vain pitääkseni aseluvat...
Ei kukaan ole tullut ärisemään, vaikka en ole maksanutkaan...
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4670 4671 [4672] 4673 4674 ... 4710 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Maksan maksun vain pitääkseni aseluvat... Ei kukaan ole tullut ärisemään, vaikka en ole maksanutkaan... Kytkeydytty waltakunnan verkkoon ja aikomus siirtyä itse pääasiaan elikkäs ladulle
![]() Syksyllä pitää lähteä vähän naapuripitäjää kauemmas, sitä varten tehdään ensimmäiset hankinnat nyt.
Eli internettiä selattu aamusta alkaen. Meillä kun matkatoimisto on yhtä kuin minä.
Yllätys, yllätys.
Ulkoilutettu lumilinkoa. Meillä kun matkatoimisto on yhtä kuin minä. Muut tulevat sitten kiltisti matkanjohtajan perässä? ![]() Kattoluukkua raotettu
![]() Yllätys, yllätys. kyllä täällä on sentään jo petkeleen ulkoilutuskelit ![]() Yllätys, yllätys. Sitäpä. Tosin ei se mikään yllätys ollut. ![]() Muut tulevat sitten kiltisti matkanjohtajan perässä? Kyllä, mutta asiakkaat vaikuttaa merkittävästi siihen, mihin mennään. Minä vain järjestän, jotta miten.
Juuri kuulin, että tuli lisää lumitöitä. Tuli lumet alas autotallin katolta.
Kyllä, mutta asiakkaat vaikuttaa merkittävästi siihen, mihin mennään. Minä vain järjestän, jotta miten. Kyllähän se porukalla on mukava suunnitella ja sitten reissatakin. Nyt itsekseen ollessa ei olekaan Jäämerelle asti tullut lähdettyä. Suomessa tulee sentään jonkun verran kierreltyä. Eli internettiä selattu aamusta alkaen. Meillä kun matkatoimisto on yhtä kuin minä.Näin se menee meilläkin, minä etsin vaihtoehtoja ja rouva joko hyväksyy tai hylkää, jos asian kääntäis toisinpäin sais olla aina vaan kotona ![]() Kyllähän se porukalla on mukava suunnitella ja sitten reissatakin. Nyt itsekseen ollessa ei olekaan Jäämerelle asti tullut lähdettyä. Eipä ole näkynyt täälläkään 3 vuoteen... Näin se menee meilläkin, minä etsin vaihtoehtoja ja rouva joko hyväksyy tai hylkää, jos asian kääntäis toisinpäin sais olla aina vaan kotona Budjetti on hyvä ohjaaja. Nyt kun uskaltaisi tehdä päätöksen niin pääsisi kauas hinnalla, joka olisi ollut hyvä jo ennen sotaa ja koronaa. Kai se on tehtävä. Vähän kosteaa pihalla. Piti naputella sulamisvesille reittiä, että sai ne pois auton alta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4670 4671 [4672] 4673 4674 ... 4710 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|