Eilen aloitin terassikauden päiväkahveet juoden ja tänään homma jatkui
Kohta rillataan🥩
Kohta rillataan🥩|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4662 4663 [4664] 4665 4666 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eilen aloitin terassikauden päiväkahveet juoden ja tänään homma jatkui
Kohta rillataan🥩Kävin hammaslääkärissä.
Laitoin verhoilijalta saamani apukuskin tuolin takaisin kulkimeen.
![]()
Tein aiemmin rästiin jääneitä lumitöitä.
Ahtaajat päättivät vihdoin suostua tekemään töitä "surkeilla palkoillaan" niin itsekin pääsin työn syrjään taas kiinni. Viikon siinä saikin pekkasia poltella.
Ahtaajat päättivät vihdoin suostua tekemään töitä "surkeilla palkoillaan" niin itsekin pääsin työn syrjään taas kiinni. Viikon siinä saikin pekkasia poltella. Niimpä. Eihän heille makseta kun noin 4000e/kk Ahtaajat päättivät vihdoin suostua tekemään töitä "surkeilla palkoillaan" niin itsekin pääsin työn syrjään taas kiinni. Viikon siinä saikin pekkasia poltella. Tuota minä olen aina ihmetellyt kun nuo ahtaajat ja automiehet on samassa liitossa, mutta toinen rahastaa ja toinen tukee rahastusta muttei saa tukea toiselta omaan asiaansa ![]() Niinpä. Eihän heille makseta kun noin 4000e/kk Eikös työmies ole palkkansa ansainnut? Likaista ja raskasta hommaa kolmessa vuorossa. Kiire koko ajan. Vai onko ongelma siinä, ettei saa tienata silti enemmän kuin muutkaan. Tälle on kutsumanimikin, mutta ei kuulu yleiselle.
Ja tekevät töitä n.4h päivässä... Joko ollaan menossa tauolle, ollaan tauolla, tullaan tauolta tai muuten vaan odotetaan että tulee tuurin vaihto. No isossa maailmassa on jo paljon korvattu roboteilla, ne ei lakkoile tai tartte taukoja. Off-Topic:Kova tuntuu olevan kateus ahtaajia kohtaan, eikö tuo lienee ammatinvalintakysym ys. -niin ja vuosi sitten tulilinjalla olikin UPM:n paperimiehet. Ja niihin hommiinhan ei tarvitse minkäänlaista koulutustakaan -mikäli mediaan on uskominen. Mikäpä estää kokeilemasta pitääkö kynnet, taitaa tälläkin hetkellä olla vapaita työpaikkoja molemmissa ammattiryhmissä. Ja tuo 4000 kuussa on varsin alakanttiin kummallakin alalla. Ja tekevät töitä n.4h päivässä... Tauot varmaan löytyy Googlella. Liekö niitä vuorossa muita kuin lounas ja kaksi kahvitaukoa. Kun aikanaan olin AKT-alalla töissä niin nuo oli työehtosopimuksessa . Mutta ei mun ongelma, hoidan hommani enkä työtunteja laske. Taukoja pidän kun kerkiän. ![]() Tossa naapuristossa on pari 5vuoro ahtaajaa, vuositulot on jossain 80-90 tuhannen paikkeilla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4662 4663 [4664] 4665 4666 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|