Sivuja:
Toiminto
  • #1261 kirjoittanut hartsakoski 21 Jan 2012
  • Webastoo rassattu tippasilmäs.. hyvä nuori kaveri meni siin vitostien onnettomuudess..
    Osanottoni,katselinkin että täältä päin oli se porukka.On se vaan aina niin karua lukea tuollaisista tapahtumista :'( :'(.
  • #1262 kirjoittanut seppoko 21 Jan 2012
  • Webastoo rassattu tippasilmäs.. hyvä nuori kaveri meni siin vitostien onnettomuudess..

    Jos joku ei tiedä, mistä on kysymys, niin:

    http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/01/lapinlahden_turma-autolla_kokematon_kuljettaja_3193338.html

    Otan osaa.
  • #1263 kirjoittanut aaoulusta 21 Jan 2012
  • aa oulusta .. jaksamista sinulle suruusi
    ja isot voima halit
    tiedän miltä tuntuu rakkaansa menettää
    itse jouduin luopumaan molemista
    muutaman kuukadaun velein -04


          Kiitos vaan Sipu!
  • #1264 kirjoittanut Ipsu 21 Jan 2012
  • laitoin myöskin tuonne puuhellan uunin tattaripuuron
    ja voin sanoa , et sekin oli kypsää ja hyvää
    olikin muhinut useamman tunnin siellä  :)

    Siis voi yök! Kerran menin avoimin mielin moista pöperöä maistamaan ja en aio sitä virhettä enää koskaan tehdä. Miten voi yksi puuro ollakkaan niin kamalaa  ::) Kerro nyt ihmeessä miten se voi noin hyvää olla???

    Sitten osanotto rolli4x4:lle  :(


    Jaa tänään... Ja tehty... Nooo... Tosta sitikasta isäntä nykäsi sisäkahvan irti perjantaina ja tänään sitten pienellä avustuksella vaihdoin siihen uuden... tai siis käytetyn.. mutta kumminkin.. Ei ollut kovin paha homma..
  • #1265 kirjoittanut Alan 21 Jan 2012
  • Tattaripuuroa söin lapsena useinkin ja tykkäsin, voisilmän kera. Se pitää vaan keittää kypsäksi asti.

    On vaan aika kauan siitä kun viimeksi...  ::)
  • #1266 kirjoittanut Roksis 22 Jan 2012
  • Maksoin lainan loppuun. Nyt ei ole senttiäkään velkaa mihinkään päin. Jeee  :D
    Tuon lainan otin uuden katon tekoon viime keväänä ja maksun jälkeen olen vain juhlinut. Ensimmäisenä ostin rasian Aino jäätelöä, jonka söin hitaasti nauttien perjantain aikana. Lauantaina saunoin pitkään ja sen jälkeen Kartano kievariin (entinen Martin kievari) Finlandersien tahdittamiin tansseihin. Hienon tanssi illan jälkeen nyt kotona koneella rommia nauttien. Päivän valjettua vain nautin tekemisistäni ilman rapulaa.
  • #1267 kirjoittanut migel 22 Jan 2012
  • Kävin laittamassa lämmöt mökille päälle.

    Tuo portinvartijan-mökki lämpeää kaasulla ja sitä palaa siellä hyvin kohtuullisesti, 2-3 pulloa/kk riippuen käyttötarpeesta- ja välillä siellä on liiankin lämmin!

    Otin tämän aiheeksi vaikkapa sellaisille immeisille jotka haluavat elää halvalla ja silti säilyttää perusmukavuudet lomallaan.
    Mökki on hyvin eristetty ja pieni kooltaan n. 15 neliötä+ terassi melkein saman.
    Se on rakennettu aivan talvilämpöiseksi ja halvalla= rakkenusmateriaalej a hankittu toisten ylijäämäeristä rakennustyömailta.
    15 neliötä riittää oikein hyvin kesäasumiseen- kaappitila on ongelma.
    Ruuanlaitto toimii myös kaasulla ,jääkaappia ei ole.

    Mutta jos näille ympärivuodenvaunuss a-asujille halpana vaihtoehtona saa suositella energia- tehokkaampaa asumismuotoa ystävällisesti, niin oman hehtaarin tontin saa pikkurahalla ja nuin pienen mökin rakentaminen ei saa ketään polvilleen!

    Jos vertaa esim. uudehkon vaunun hankintahintaa+aluevuokrat+kaasut, niin kalliimpaa on asustella vaunussa.

    Tämä aihe riitelee hieman karavaanariutta vastaan, mutta kun on myös a.vaunuun muuttajia sivustollamme, niin halusin tuoda tälläisenkin vaihtoehdon esiin!

    Meinaan vaan kun mulla on nyt hobbyssä palanut kaasua aika kiitettävästi ja se tuntuu hiukka lompsassakin.

    Alueden sosiaalisuus ja helppous on eri asia ja se voittaa aina- mutta kun vaihtoehtoisasumist akin suositaan! Nämä näistä ja kokka kohti tuulia :D :D :D

                                                                                       t migel
  • #1268 kirjoittanut Weicco 22 Jan 2012
  • jos tästä kohta puoliin lähtis messuilla pyörähtään
  • #1269 kirjoittanut Aakku 22 Jan 2012
  • Terve!

    Tulipahan tekastua viimeinen työpäivä, tästä lähtien kaikki on harrastusta  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    Pari kuukautta lomaillaan ja harjoitellaan eläkkeellä oloa, ja jos alakaa sujumaan, niin huhtikuun alusta sitten... ;D ;D ;D
    No siinä paloi sitten kaikki lomat samalla.. ;D
  • #1270 kirjoittanut Kare 22 Jan 2012
  • No siinä paloi sitten kaikki lomat samalla.. ;D

    Terve!

    Amerikkalainen sanois tohon "no problem" ja turkulaine et "pal väli" ;) ;D ;D ;D
  • #1271 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Jan 2012
  • Kävin laittamassa lämmöt mökille päälle.

    Tuo portinvartijan-mökki lämpeää kaasulla ja sitä palaa siellä hyvin kohtuullisesti, 2-3 pulloa/kk riippuen käyttötarpeesta- ja välillä siellä on liiankin lämmin!

    Otin tämän aiheeksi vaikkapa sellaisille immeisille jotka haluavat elää halvalla ja silti säilyttää perusmukavuudet lomallaan.
    Mökki on hyvin eristetty ja pieni kooltaan n. 15 neliötä+ terassi melkein saman.
    Se on rakennettu aivan talvilämpöiseksi ja halvalla= rakkenusmateriaalej a hankittu toisten ylijäämäeristä rakennustyömailta.
    15 neliötä riittää oikein hyvin kesäasumiseen- kaappitila on ongelma.
    Ruuanlaitto toimii myös kaasulla ,jääkaappia ei ole.

    Mutta jos näille ympärivuodenvaunuss a-asujille halpana vaihtoehtona saa suositella energia- tehokkaampaa asumismuotoa ystävällisesti, niin oman hehtaarin tontin saa pikkurahalla ja nuin pienen mökin rakentaminen ei saa ketään polvilleen!

    Jos vertaa esim. uudehkon vaunun hankintahintaa+aluevuokrat+kaasut, niin kalliimpaa on asustella vaunussa.

    Tämä aihe riitelee hieman karavaanariutta vastaan, mutta kun on myös a.vaunuun muuttajia sivustollamme, niin halusin tuoda tälläisenkin vaihtoehdon esiin!

    Meinaan vaan kun mulla on nyt hobbyssä palanut kaasua aika kiitettävästi ja se tuntuu hiukka lompsassakin.

    Alueden sosiaalisuus ja helppous on eri asia ja se voittaa aina- mutta kun vaihtoehtoisasumist akin suositaan! Nämä näistä ja kokka kohti tuulia :D :D :D

                                                                                       t migel

    Näin olen minäkin tehnyt. Aikoinaan ostin reilun puolen hehtaarin tontin ja aloin nykertämään mökkiä. Sitä mukaa kun monitoimikoneet on jyrisseet lähimetsissä, olen ostanut siivun lisää. Nyt on kaksi hehtaaria, lyökööt nurin lähimetsät, ei haittaa minua, eikä näy minulle. Onhan se tontin ostaminen (lohkominen) tyyristä tipottain. Näin olen tehnyt, kun velka ei ole minun kaveri. Ja jos tuntuu että kulkimessa asuminen kiinnostaa, niin mökkitontilla se onnistuu. Uskoisin vain että sitä pikkuhiljaa kömpii mökin suojiin. Sillon kun rakensin, olin purkutyömailla ahneesti. Nykyään purkutyömailta on vaikea kelpuuttaa mitään. Rakentajien jäännöseriä voi hyödyntää, joten ajelin Joulun jälkeen harkkoja 5 tonnia, kesää varten mökille. Pikku mökki kodikas mökki. Välillä sitten kulkimella reissuun.  :D       ...Elämä on...        ...Ja on myös pikku rahalla...
  • #1272 kirjoittanut kaitsute 22 Jan 2012
  • Vein audin talliin sulamaan ja ajattelin vaihtaa talvirenkaat alle ens viikonlopun syötteen reissua varten.
  • #1273 kirjoittanut pamaus 22 Jan 2012
  • Lähdetään tässä lasten kanssa uimaan. Nuorimmainen on 4 kk.
  • #1274 kirjoittanut seppoko 22 Jan 2012
  • No siinä paloi sitten kaikki lomat samalla.. ;D

    Ja lomarahat!  :'(  :'(  :'(
  • #1275 kirjoittanut Pekka 22 Jan 2012
  • Käyty äänestämässä.
Sivuja:
Toiminto