Olishan siellä päätepysäkillä ollu oikeakin parturi.On niin kuhmunen kallo että ei ois saanu joka koloo puhtaaks, kerra oikia parturi koitti, vajaa tunnin turas ja menetti hermosa ja sano ; olkoo mokoma pottupelto
Se olis leikannu tarkemmin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3904 3905 [3906] 3907 3908 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olishan siellä päätepysäkillä ollu oikeakin parturi.On niin kuhmunen kallo että ei ois saanu joka koloo puhtaaks, kerra oikia parturi koitti, vajaa tunnin turas ja menetti hermosa ja sano ; olkoo mokoma pottupelto ![]() 3 tuntia sudin lauteille sävyttävää saunavahaa. Saunavaha on parasta, mitä löylyhuoneeseen voi laittaa, voi suositella. Kohta lähteä viemään kynttilöitä hautuumaalle Kärkölään. Terveisiä vaan sinne, sekä aidan sisä, että ulkopuolelle. On vielä sen verran pitkä matka Sevillaan, että parturoin itse, 2 mm sattu mitaksi Olihan kyseessä parta? Minulla 3,8 mm ajo pari kertaa viikossa (+rajaukset) Olihan kyseessä parta? Minulla 3,8 mm ajo pari kertaa viikossa (+rajaukset) Luulisin että pää. Mulla on nyt tullut käytyä yhdessä Espanjalaisessa paikassa pari kertaa. Tykännyt tehokasta ja jälki parempi kuin kotomaassa. Ja pitkästä aikaa on vähän pidempää päältä, sivut ja takaa kyllä 3mm
Kolasin reilu kaksi tuntia katolta pudonnutta nuoskalunta.
Lohen otin juuri savustuspöntöstä. Kinkku tekkeytyy näköjään vielä parisen tuntia
![]() Olihan kyseessä parta? Minulla 3,8 mm ajo pari kertaa viikossa (+rajaukset)Se pitäs alkaa aamusta siistimään, mulla ei aivan millin kymmenesosista ole kiinni, mutta jos pari milliseksi sais, niin uskaltaa pukkikin tulla ![]()
Otin kypsän kinkun uunista, oli tuoksut kohdallaan.
Otettu kinkku uunista ja kuorrutettu. Oikeaoppisen ylikypsää 87 asteista
Riisipuurot syöty ja kinkkua maisteltu. Kohta kalaa savustamaan.
Nappasin autosta jääkaapin päälle ja lämmöt kovemmalle huomista varten.
Saunassa käyty, Setää odottelen syömään.Sit nukkumaan ja yöksi töihin
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3904 3905 [3906] 3907 3908 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|